0

خرید بنتونیت سدیم ارت

انسان رفته رفته با آزمون خطاهایی که در طول عمر خود انجام داده است از کاربرد خیلی از مواد موجود در طبیعت با خبر شدند و از آن بهره می برد یکی از آنها بنتونیت سدیم است که در خیلی از حوزه ها از جمله حفاری، ارت، خوراکی و غیره کاربرد بسیاری دارد.

بنتونیت در اثر فعالیتهای آتشفشان در نقاطی خاص به وجود می آیند و به دلیل فعالیت زیاد آتشفشانها در اقسی نقاط کره زمین می توانید آن را بیابید بنتونیت سدیم را می توان در خانواده خاکهای رس و کانیهایی با ویژگی متورم قرار داد و خواص صنعتی آن در قابل تورم بودن آن بسیار مفید است.

شما با مراجعه به سایت ما می توانید از کمک مشاوران سایت آراد برندینگ بهرمند شوید و از تنوع محصولات تولید شده لذت ببرید.

البته ترکیبات آن در اکثر موارد تشکیل شده از 85 درصد خاک رس و ترکیبات دیگری نظیره موریلونیت و موادهای معدنی مونتموریلونیت، هکتوریت، ساپونیت، بیدلایت، نونرونیت و غیره است که تمامی آنها در خواص و کاربرد آن تاثیر گذار است و می تواند توانایی خاصی را به بنتونیت دهد از این رو تغییرات جزئی باعث پر کابرد شدن این مواد معدنی انواع حوزه های مختلف شده است.

برای مصرف این مواد باید اطلاعات اولیه را کامل بلد باشید و استفاده کنید در صورت نیاز به آن سعی کنید از افراد با تجربه کمک بگیرید.

بنتونیت سدیم در مواجه با آب می تواند تا 15 برابر رشد کند و هجیم شود، همین امر سبب می شود تا شما دقت بیشتری در استفاده از بنتونیت سدیم داشته باشید.

تجارت بنتونیت سدیم

همان‌طور که از ظاهر کلمه بنتونیت سدیم پیداست، این کلمه از دو واژه بنتونیت و سدیم تشکیل شده است که هر یک معنای جداگانه‌ای داشته و نام یک ماده و عنصر در طبیعت است.

بنتونیت در حقیقت نام نوعی خاک و یک نوع مواد معدنی است که منشأ آتشفشانی دارد.

در ترکیبات این ماده مقدار بسیار زیادی خاک رس وجود دارد که به هنگام تماس این ماده با آب دریا و در اثر تبدیل شدن خاکستر آتشفشانی موجود در ترکیبات این ماده به کانی‌های رس، به وجود می‌آید.

بنتونیت در تماس با آب حجم بیشتری به خود گرفته و متورم می‌شود و از آن در انجام امور صنعتی و غیرصنعتی استفاده می‌شود که افراد با خرید بنتونیت سدیم کار خود را آسان تر می کنند.

جالب است بدانید که این ماده در ایران به گل سرشور یا سرشوی معروف است و در مواردی به آن گل‌ارمنی نیز گفته می‌شود و از آن در برخی ترکیبات آرایشی استفاده شده و گاهی به عنوان یک ماده دارویی-درمانی در عطاری‌ها به فروش می‌رسد.

بنتونیت همچنین در ترکیب با عناصری مثل سدیم، پتاسیم و کلسیم دارای کاربردهای خاصی می‌شود که بسته به نوع عنصر استفاده شده کاربرد گفته شده نیز متفاوت خواهد بود.

هنگامی که بنتونیت با عنصر سدیم ترکیب می‌شود، بنتونیت سدیم به وجود می‌آید که در این حالت قدرت جذب آب در این نوع خاک تا پانزده برابر بیشتر از حالت عادی آن شده و دارای خاصیت چسبندگی می‌شود که در این حالت در صنایع مختلفی مثل ساختمان‌سازی و برای تولید بتن و سایر مصالح مشابهی که به منظور مقاوم‌سازی سازه‌ها از آن استفاده می‌شود و همچنین در موارد دیگری مثل تولید کاشی سیمانی، به عنوان درزگیر و به ویژه در حوضچه‌ها و استخر شنا و همین‌طور پر کردن فواصل ایجاد شده بین دو ساختمان در کنار یکدیگر، ساخت چاه ارت و مانند آن از بنتونتیت سدیم استفاده می‌شود.

بنتونیت سدیم ارت

در چاه های ارت به شکل دوغاب استفاده می شود و در تنظیم رقیقی آن تخصص نیاز است استفاده از بنتونیت چیتیکا سدیم ارت را در چاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در محیط چاه ارت الکترود زمین امکان پذیر است.

وظیفه بنتونیت این است که با برنامه ریزی قبلی در اطراف میلهای زمین پخش شده تا مقاومت آن را کم کند و تغییر فرم آن به صورت تقریبا ژله ای مانند و غلیط صورت می گیرد و در نهایت با برخورد با هر جسمی آن را به خود می چسباند، این دلیل محکم و سریعی برای استفاده از بنتونیت سدیم ارت است تا در تراکم خاک و اتصال چسبندگی خاک بتواند مفید واقع شود.

بنتونیت سدیم حفاری قادر است زمینهایی را با توجه به استحکام پایینی که دارند و به راحتی با مته و دستگاه ها متلاشی نمی شود را به استحکام قابل قبولی رساند؛ زیرا اجسام سختتر با فشار مته ترک خورده و خرد می شوند و همین علت باعث بهتر شدن روند کار خواهد شد.

اما خاکهای نمناک و مرطوب به سختی و کندی با مته کنار از میان می روند و روند چاه کنی را به مدت طولانی تری موکول می کند و به همین دلیل از بنتونیت سدیم حفاری جهت خشک کردن زمین استفاده می کنند تا آب را جذب خود کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *