0

خرید انواع لباس ورزشی با کیفیت در فروشگاه اینترنتی ریبون

فروشگاه اینترنتی ریبون

هوای خوش فروردین همه ما را به تعیین چالش‌هایی در زندگی تشویق می‌کند. برخی خواندن کتاب را شروع می‌کنند و برخی دریک کلاس زبان جدید ثبت نام می‌کنند. یکی از این چالش‌ها شروع ورزش به صورت حرفه ای و در باشگاه است. بسیاری نیز در هوای بهار به لذت بردن از زندگی اهمیت بیشتری می‌دهد. این افراد در فضای باز ورزش می‌کنند چون هوای بهار فرصت خوبی برای لذت بردن و تحرک در طبیعت است. حتی گفته ای قدیمی مشهور است که نباید  در فصل بهار خودتان را از هوای بهاری بپوشانید چون باد بهاری موجب رشد بدن می‌شود. برخی نیز علاقه دارند در فصل بهار در خانه به ورزش‌های روزانه خود ادامه دهند. از یوگا و مدیتیشن گرفته تا بدنسازی، بسیاری از مادران و بانوان خانه دار به صورت منظم برای سلامتی خود تلاش می‌کنند. حتی برخی از آن‌ها در پی شروع یک رژیم غذایی خاص نیاز مهمی به انجام نرمش روزانه دارند. اینجاست که  تهیه لباس ورزشی مناسب اهمیت فراوانی پیدا می‌کند.

چرا باید لباس ورزشی مناسب تهیه کنیم؟

کافیست یک هفته به ورزش در لباس‌های معمول خودتان بپردازید تا متوجه شوید که این کار نه برای بدن عاقلانه است و نه برای طول عمر لباس‌ها. لباس‌های معمولی، درصد بالایی از کتان، پنبه یا سایر مواد طبیعی دارند. این موارد به قطع مناسب آمد و شد آزادانه هوا به لباس نیستند. مهم ترین معظلی که هنگام ورزش با آن روبرو هستید، تعریق فراوان است. اگر لباس شما خیس و سنگین شود، علاوه بر حس آزاردهنده، تمرکز را هم از شما می‌گیرد و این در بسیاری از موارد می‌تواند خطرناک باشد. پس بهترین راه این است که برای ورزش لباس مناسب تهیه کنید. لباس‌های ورزشی امروزی جنس‌های کاملا مناسبی برای تحرک دارند. موادی مانند اسپاندکس، فلامنت و پلی استر در بافت پوشاک ورزشی به کار می‌رود. آن‌ها منعطف، با کیفیت، ماندگار، تنفس پذیر و لطیف هستند و هنگام ورزش، کمترین توجه را از شما سلب می‌کنند. راحتی و سلامتی شما در گرو خرید لباس ورزشی راحت و مناسب است. پس از انتخاب بهترین ورزش برای خودتان باید لباس آن را هم تهیه کنید. با هم انواعی از بهترین لباس‌های ورزشی را بررسی می‌کنیم تا بدانیم هر کدام را در چه موقعیتی باید بپوشیم.

تیشرت ورزشی

انتخاب اکثر زنان و مردان در ورزش‌های آزاد و بیرون از محیط‌های داخلی، برای پوشاندن بالا تنه بهترین مدل تیشرت ورزشی است. این تیشرت‌ها آزاد هستند و علاوه بر راحتی، خاصیت هواگیری و تعریق پذیری خوبی دارند. این تیشرت‌ها معمولا سایز معمولی هستند اما برخی نیز تیشرت‌های اور سایز را به تیشرت‌ها سایز عادی ترجیح می‌دهند. البته باید دقت کنید که نوع ورزش شما نیز اهمیت زیادی دارد. برای انجام ورزش‌های تیمی تیشرت‌های اور سایز یا چسبان اصلا توصیه نمی‌شود تا به زیر دست و پا گیر نکنند یا جلوی حرکت سریع و آزادانه ی شما را نگیرند.

بسیاری نیز خرید بلوزهای اسپرت آستین بلند زنانه و مردانه را برای روزهای سردتر می‌پسندند. در ورزش‌هایی مانند ایروبیک یا زیمناستیک برخی از بانوان ترجیح می‌دهند از تیشرت‌های خفاشی با آستین‌های بدون برش استفاده کنند و ذائقه خود را در استایلشان بیشتر نشان دهند.

انواع شلوارک ورزشی با کیفیت

شلوارک‌ها بهترین دوست شما هنگام ورزش کردن هستند. تقریبا در تمامی ورزش‌ها، به جز ورزش‌هایی مانند پیلاتس  که حرکات کششی سنگینی را انجام می‌دهید می‌توانید از شلوارک استفاده کنید و با راحتی فراوانی به ورزش کردن بپردازید. این شلوارک‌ها در انواع مختلف آزاد، چسبان، دامنی، کشاله دار و دولایه در فروشگاه اینترنتی ریبون برای خرید شما موجود است. شلوارک‌های چسبان مناسب فیتنس هستند و جلوی بیش از حد کشیده شدن عضلات ران شما را می‌گیرند. شلوارک‌های دولایه و دامنی می‌توانند شما را بیشتر گرم نگه دارند و یا استایل پوشیده تری به شما بدهند. شلوارک‌های کشاله دار به بدن نمی‌چسبند و خیلی راحت هستند. بهترین انواع این شلوارک‌ها در ریبون برای شما موجود است.

انواع رکابی، نیم تنه و تاپ

برخی از افراد هنگام ورزش در باشگاه برخی قسمت‌های بدن تعریق یا احساس حرارت زیادی می‌کنند. این افراد به سختی لباس‌هایی مانند تیشرت و بلوز را روی بدن خود تحمل می‌کنند. اگر شما هم همیشه هنگام ورزش حرارت عجیبی در شکم، بازوها و پشت خود حس می‌کنید نگران نشوید چون این نشانه آسیب دیدگی شما نیست. کافی است یک لباس مناسب تهیه کنید تا با راحتی بیشتری ورزش کنید زیرا بدن هرکس با دیگری متفاوت است. از طرفی بسیاری علاقه دارند هنگام ورزش بتوانند بدن خود را در آینه مشاهده کنند تا پیشرفت را به چشم ببینند و مانع از اشتباه حرکات به صورت اشتباه شوند. این موارد در ورزش‌های باشگاهی بیشتر پیش می‌آید. بهترین انتخاب برای این عزیزان انواع تاپ، کاور، رکابی یا نیم تنه است. در ورزش‌های تیمی غیر ساحلی کمتر نیم تنه پوشیده می‌شود اما اگر در یک روز گرم ورزش می‌کنید، یک رکابی راحت مردانه می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

انواع رکابی، نیم تنه و تاپ

انواع هودی و سویشرت ورزشی

زنانه ومردانه هیچ تفاوتی ندارد. ورزش در روزهای سرد سال همیشه لایه بندی را می‌طلبد. این نوع لباس‌ها معمولا روی بقیه پوشیده می‌شوند تا اگر احساس گرما کردید بتوانید آن‌ها را در بیاورید. در فصل پاییز، هودی بهترین گزینه است و گرمای آن بدن را گرم نگه می‌دارد. تفاوت هودی و سویشرت در کلاه است که هودی به صورت متصل دارد. و سویشرت‌ها معمولا با زیپ بسته می‌شوند و ضد آب هستند و این یعنی برای ورزشکاران بهترین گزینه اند. یک هودی و سویشرت اسپرت حتی می‌تواند صرفا برای ورزش در سرما استفاده نشود و کاربرد بهبود استایل در مد و زیبایی داشته باشد. مثلا سویشرت راگبی که در سال‌های اخیر ترند شده و حتی دخترها نیز آن را به روی لباس‌های روزمره خود می‌پوشند. یا یک هودی کلاهدار ساده در کنار یک شلوار جین می‌تواند نشان دهنده یک استایل غیر ورزشی با استفاده از یک قطعه لباس ورزشی باشد.

چه چیزی باید تهیه کنم؟

چه چیزی باید تهیه کنم؟

اگر نمی‌دانید دقیقا به چه لباسی احتیاج دارید، به شما حق می‌دهیم. تنوع محصولات ورزشی در بازار زیاد است و همین منجر به سردرگمی بسیاری از مشتریان می‌شود. برای اینکه بدانید چه احتیاج دارید ابتدا باید ورزش مورد پسند خودتان را انتخاب کنید. هدف شما از ورزش کردن چیست؟ آیا می‌خواهید قدرت فیزیکی خود را افزایش دهید؟ پس انتخاب شما میتواند بدنسازی، فیتنس یا کراس فیت باشد. میخواهید چند ساعتی در هفته زمان خوشی را سپری کنید؟ به سراغ ورزش‌های تیمی بروید. رقابت جو هستید؟ تنیس روی میز و گلف می‌تواند انتخاب شما باشد. آیا برای رسیدن به آرامش ورزش می‌کنید؟ یوگا و پیلاتس برای شما بهتر است. یا شاید دکتر به شما ورزش را برای سلامت قلب یا ستون فقرات توصیه کرده؟ در این صورت توصیه ما به شما شنا است.

خرید محصولات ورزشی از ریبون

حالا که با انواع این محصولات آشنا شدید بد نیست با یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک ورزشی در سال 1402 آشنا شوید. در ریبون اولویت خواست و صدای مشتریان است. تمامی محصولات در ریبون بارها بررسی می‌شوند و ویژگی‌های آن‌ها با جزییات زیاد برای شما عزیزان بیان می‌شود. ما در ریبون معتقدیم همه باید بدانند دقیقا چه چیزی را می‌خرند حتی اگر خرید یک پیرهن ساده باشد. بسیاری به طبیعی و تجزیه پذیر بودن محصول اهمیت می‌دهند. برخی از افراد به موادی حساسیت می‌دهند. در پوشاک حس لمس و زیر دست محصولات اهمیت زیادی دارد. ریبون این اطلاعات را به شما می‌دهد تا با چشم بازتری از میان محصولات انتخاب کنید و به بهترین نتیجه برسید.

اگر از ریبون خرید کنید، خرید اول شما با ارسال رایگان همراه خواهد بود، همچنین خرید بالای 450 هزار تومان هم شامل ارسال رایگان کالا می‌شود. در ریبون می‌توانید در دسته بندی‌های مختلف کالا، همه محصولات ریبون اعم از ورزشی و غیره را مشاهده کنید و برای خرید خود به یک انتخاب نهایی عالی برسید. ریبون در تلاش است بهترین محصولات با بالاترین کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کند. همچنین ریبون در جشنواره‌های مختلف خود، بسیاری از محصولات را برای شما با قیمت به صرفه ای به فروش می‌رساند. ریبون نسبت به نظرات مثبت و منفی شما پس از خرید کالا قدردان است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *