0

خرید مته مرغک بلند چهار شیار

خرید مته مرغک بلند چهار شیار

امروزه در صنعت ساختمان سازی مته فلزات سخت کاربرد زیادی دارد. قیمت این محصول با توجه به کیفیت و ضخامت آن متفاوت میباشد. این محصولات دارای استاندارد های لازم بوده و جهت سوراخ کردن انواع فلز از استیل گرفته تا فولاد کارایی دارند.

هنگام استفاده از مته همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد باید با زاویه ی 90 درجه این کار را انجام داد تا فشار کمتری به دریل و مته وارد شود و نیز با این زاویه نتیجه ی بهتری خواهید دید.

در صنعت ساختمان سازی از مته فلز برای درب و پنجره و وسایل فلزی استفاده میشود که دارای شماره های گوناگونی می باشد. این شماره ها با توجه به سختی فلز به کار رفته در آن می باشد.

همچنین انواع مختلفی مته داریم از جمله مته خزینه، مته گازور، مته برگی، مته پله ای و مته مرغک که هر کدام کارایی متفاوتی دارند.

مثلا مته خزینه برای چوب کاربرد دارد، مته گازور برای نصب جک درب های کابینت، مته برگی برای سایز های بزرگ چوبی استفاده شده، مته پله ای برای محصولات پلاستیکی و مته مرغک به جهت شکل مخروطی آن برای شکاف های مخروطی مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید مته چهار شیار

جهت خرید مته چهار شیار یا هر مدل مته دیگر که باید همیشه در جعبه ابزار وجود داشته باشد، می توان به فروشگاه های عرضه کننده رنگ و ابزاری مراجعه کنید، یا حتی اکثر برند های تولید کننده مته چهار شیار دارای نمایندگی های متعددی در سراسر کشور می باشند، که به راحتی می توان کالا مورد نظر را از آن جا تهیه کرد.

همانگونه که در قبل نیز گفته شد، به دلیل اینکه تولیدکنندگان محصولات فلزی و تجهیزات دریل و دستگاه های تراشکاری در اصفهان مواد اولیه خود را از کارخانجات فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن فولاد شهر تهیه می کنند، قیمت مناسب تری را نسبت به سایر شهرها برای محصولات خود در نظر می گیرند.

انواع مته و ابزار آلات و… با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در این مراکز تولید می شود. بیشتر مشتریان این مرکز شهرهایی هستند که فرآیند ساخت و ساز ساختمان در آن ها رو به افزایش است و مجریان ساخت بنا، محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز سفارش می دهند.

خرید مته چهار شیار

مته دارای انواع مختلفی از جمله دو شیار و چهار شیار است، که بیشترین مصرف را دارند.

از مته چهار شیار برای سوراخ کردن انواع مختلفی از دیوار ها از جمله دیوار های سیمانی، بتنی و آجری استفاده می شود.

یکی از اصلی ترین تفاوت های مته چهار شیار که در هنگام خرید مته چهار شیار باید به آن توجه داشته باشید با انواع دیگر آن وجود یک الماس در سر آن می باشد، که کمک کننده اصلی برای سوراخ کردن هر دیواری می باشد.

ویژگی این کالا مقاوم بودن بدنه به خاطر استفاده از مته دو شیار، بهترین و با کیفیت ترین آلیاژ فولادی، مرغوب ترین الماس، استفاده از کاربید در نوک مته برای آسان تر شدن تخریب یا سوراخ کردن دیوار ها می باشد.

اگر مته از جنس گرانیت باشد، برای سوراخ کردن سنگ های با مقاومت بالا بسیار مناسب است، اما باید به این نکته توجه داشته باشید، که هنگام سوراخ کردن سنگ های مقاوم هرگز دریل را به صورت چکشی در دست نگه ندارید؛ زیرا باعث شکسته شدن نوک الماس می شود و دیگر نمی توان از آن استفاده نمایید. مته ها محدودیت سایزی ندارند و در هر سایزی و برای هر کاری می توان آن را سفارش داد.

مته مرغک بلند

برای ایجاد سوراخ سطحی روی یک قطعه از مته مرغک استفاده می کنند و نوع بلند آن دارای سایزهای متفاوتی است که از 0.5 میلیمتر شروع شده وبه 10 میلیمتر  ختم می شوند. جنس این مته ها HSS است و برای ایجاد سوراخ سطحی روی فولاد مناسب است. برای استفاده، آن را به یک دریل دستی، دریل رادیال و ستونی و یا انواع دستگاه های تراش و فرزNC و CNC وصل کرده و مورد استفاده قرار میدهند.امروزه این محصولات از جنس های مختلف تولید شده اند و هر کدام برای سوراخ کردن قطعه خاصی می باشند. مانند مته کونیک، مته الماس، مته خزینه، مته مخروطی، انواع مته آهن، مته 5 شیار، مته 4 شیار و مته آلومینیوم.

مته مرغک بلند

مته مخروطی برای انواع سطوح فلزی و چوبی کاربرد دارد. مته خزینه که متفاوت از مته مرغک بلند می باشد برای سوراخ کردن جای پیچ است که بیشتر برای انجام کار های ام دی اف از آن استفاده می کنند. مته آهن هم برای انواع مختلف آهن و بعضی از فلزات دیگر. مته 5 شیار برای ایجاد شیار روی سنگ، گچ و آجر و مته آلومینیمی  هم برای فلزات نرمی مانند مس و برنج کاربرد دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *