0

خرید نوار نقاله با بهترین قیمت از درنا ماشین البرز

بسیاری از مشتریان در خصوص قیمت نوار نقاله برای خرید آن با ما تماس می گیرند، نوار نقاله یا کانوایر صفحات متحرکی است که به منظور انتقال محصولات، بسته‌ها و وسایل مختلف در کارگاه‌ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرند. حدود صد سال است که نقاله‌ها در صنعت مورد کاربرد دارند. از نقاله‌ها در کشورهای پیشرفته به عنوان سمبل قدرت یاد شده و به طور معمول در مواردی که حجم تولید بالا است، استفاده می‌شوند.  لازم به ذکر است که به نوار نقاله، تسمه نقاله یا نوار کانوایر نیز گفته می‌شود. این دستگاه کاربردی برای جابه‌جایی مکرر ابزارآلات مختلف در بازه زمانی معین مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نوارهای نقاله چه کاربردهای دیگری دارند؟

نوار نقاله یک صفحه چرخان و متحرکی است که  جنس ان از لاستیک میباشد و با مکم قدرت موتور به چرخش در می آید. در واقع نوار نقاله یکی دیگر از ابزار و وسایل ضروری در کارخانه ها و صنایع مختلفی می باشد که برای بارگیری و جابجایی تولیدات در محیط کارخانه ها کاربرد دارد.

قیمت نوار نقاله تولیدی در شرکت طراحی مهندسی درنا ماشین البـــــرز در مقایسه با تولیدات مشابه پایین تر است. کیفیت تولیدی این محصول دارای تمامی استانداردها می باشد. استفاده از نوار نقاله باعث بهبود فرآیند انتقال و سرعت بخشیدن به کار می شود. نوار نقاله بسته به نوع تولیدی آن که ثابت باشد و یا متحرک، دارای کاربرد متفاوتی هم نیز می باشد.

کاربرد دستگاه نوار نقاله

دستگاه مذکور ماشینی است که به منظور انتقال محصولات به صورت مستقل مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. به عنوان مثال این دستگاه برای انجام امور ساده‌ای هم‌چون انتقال کارتون‌ها به داخل بار کامیون یا حتی انجام امور پیچیده‌تری همانند جابه‌جایی قطعات یک ماشین به داخل کامیون‌های مخصوص نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند. تسمه نقاله در صنایع مختلفی همچون صنعت تولید فولاد و سیمان و همچنین صنایع خوراکی کاربرد دارد. با کمک دستگاه مذکور می‌توان سرعت نقل و انتقال محصولات را افزایش داد و همچنین تولید زمان‌دار را سامان‌دهی نمود. کاربرد این دستگاه در حوزه‌های مختلف صنعتی بسیار حیاتی است؛ چرا که با افزایش سرعت انتقال، حجم جابه‌جایی و تولید نیز بیشتر می‌شود. شایان ذکر است که به‌کارگیری دستگاه نقاله در کارخانه‌های تولید مواد غذایی یا مواد آرایشی-بهداشتی به دلیل عدم دخالت دست در انتقال و جابه‌جایی مواد، نفوذ آلودگی در مواد به حداقل رسیده و سلامت محیط و مواد تولیدی تضمین خواهد شد.

انواع مختلف دستگاه نوار نقاله

دستگاه‌های مذکور در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام از آن‌ها با در نظر گرفتن نوع عملکردی که ارائه می‌دهند به منظور انتقال مواد در صنایع و مکان‌های گوناگونی هم‌چون کارخانه‌ها، کشتارگاه‌ها و یا در فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند. نقاله‌های مذکور در معادن و کارگاه‌های تولید و خرد کردن مواد سنگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، دستگاه‌های نقاله در فرودگاه‌ها به منظور انتقال بار و چمدان‌های مسافران به داخل هواپیما و مرحله تحویل به ‌آنان نیز کاربرد دارند. ماشین‌های نامبرده می‌توانند به شکل مستقیم، منحنی یا دایره‌ای طراحی و ساخته شوند. مدل چرخشی این دستگاه بیشتر در کارخانه‌هایی که تولید انبوه دارند مورد استفاده قرار گرفته و کار را برای افراد و کارگران آسان‌تر می‌کنند. چرا که کارگران تنها کافی است که در مکان مشخص منتظر بمانند تا مواد مذکور جهت بررسی، پردازش یا بسته‌بندی توسط نوار نقاله‌ها به آن‌ها برسد.

یکی دیگر از انواع دستگاه‌های نقاله، نوع زنجیری است. این نوع از نقاله‌ها در اشکال متنوعی تولید شده و هر کدام دارای کارایی منحصربه‌فرد خود در صنایع مختلف هستند. به عنوان مثال برخی از نوارهای نقاله زنجیری به منظور حمل مواد فله در صنعت کشاورزی، از نوع توری آن برای جابه‌جایی مواد در صنایع غذایی و از برخی دیگر جهت حمل پالت استفاده می‌شود. شایان ذکر است که نقاله‌های مذکور می‌توانند بر حسب نیاز کاربران طراحی و ساخته شوند.

یکی دیگر از انواع نوارهای نقاله، نوع رولیکی یا غلتکی این دستگاه می‌باشد که به منظور حمل و انتقال مواد بسته‌بندی شده در صنایعی مثل لوازم خانگی، دارویی، کارتن‌سازی و چاپ، صنایع وابسته به فولاد و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوار نقاله‌های تسمه‌ای نوعی نقاله محسوب می‌شوند که جهت بارگیری به صورت متحرک به‌کار گرفته می‌شوند. ناگفته نماند که این نوع از نقاله‌ها قابلیت تنظیم داشته و به همین دلیل در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع دیگری از نقاله‌ها وجود دارد که از جنس استیل یا پلاستیک تولید می‌شوند. در واقع این نوع از نقاله‌ها زنجیرهای پیوندی از جنس استیل یا پلاستیک بوده که به منظور انتقال مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند.  به طور کل نقاله‌ها را می‌توان در موارد زیر تقسیم‌بندی نمود:

  • بازویی
  • ناودانی
  • غلتکی
  • بارگیری
  • قرقره‌ای
  • زنجیری
  • دستچین
  • بوکسوری
  • پیچشی و…

هنگام خرید نوار نقاله به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید دستگاه نقاله مواردی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید خریدی لذت‌بخش و هوشمندانه را تجربه کنید. اولین نکته‌ای که هنگام خرید دستگاه نقاله حائز اهمیت می‌باشد، ظرفیت بار است. بعد از توجه به ظرفیت بار می‌بایست به نوع محصولی که قرار است توسط نوار نقاله جابه‌جا شود توجه نمائید. در واقع توجه به وزن، حجم و شرایط (اندازه یا بسته‌بندی محصول) بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر نوع محصول، توجه به تکنولوژی مناسب برای تأسیسات و موقعیتی که قرار است نوار دستگاه نقاله در آن نصب شود، اهمیت دارد. به طور کل معیارهای اصلی انتخاب و خرید تسمه نقاله به شرح زیر است:

  • »آن‌ها می
  • بار
  • نوع محصول
  • مسیر
  • تکنولوژی
  • موقعیت

ویژگی‌های بهترین نوار کانوایر

تسمه نقاله کم و بیش نقش مرکزی را در کارگاه‌های تولیدی ایفا می‌کند و برای انجام عملیاتی هم‌چون مدیریت، ذخیره، توزیع، تولید و ارسال محصولات کاربرد دارد. اما انتخاب بهترین نوار کانوایر یا نقاله برای مدیران می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. بدین منظور بهتر است پیش از خرید با ویژگی‌های بهترین نوار کانوایر یا نقاله آشنا شوید:

  • تأمین ایمنی مناسب حین انجام عملیات
  • مصرف انرژی به‌صرفه و مناسب
  • دارای حد اطمینان معین و معقول مهندسی شده
  • سازگار با نیازهای متغیر
  • مقرون به‌صرفه

نکته: لازم به ذکر است که نصب سیستم نوار کانوایر اشتباه می‌تواند سبب کاهش سرعت انتقال و در نهایت افزایش هزینه، زمان و کاهش رضایت مشتری شود. از این رو برای از بین نرفتن مزیت رقابتی پیشنهاد می‌شود هنگام خرید نقاله نکات فوق را مدنظر داشته باشید.

قیمت نوار نقاله

آگاهی از قیمت نوارکانوایر به خریداران کمک می‌کند تا خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه نمایند. با در نظر گرفتن نوسانات ماه‌های اخیر بازار و افزایش قیمت قطعات بهتر است پیش از اقدام به خرید لیستی از قیمت دستگاه‌های تسمه نقاله را از مراکز خرید و فروش، تولیدکننده‌ها و واردکنندگان دستگاه مذکور تهیه کنید. شرکت درنا ماشین البرز با تکیه بر تجربه کافی در ساخت تجهیزات مهندسی ساختمانی، اقدام به تولید نوار کانوایر‌هایی کرده است که علاوه بر کیفیت بالا با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شوند. همانطور که ذکر شد، قیمت نوارهای نقاله ممکن است به دلیل نوسانات ارزی متغیر باشد؛ اما درنا ماشین البرز با بهره‌مندی از متخصصان داخلی این محصول را با قیمت بسیار مناسب و پایینی به بازار عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر و خرید نوار کانوایر یا نقاله می‌توانید به آدرس https://dornamachine.com/ مراجعه نمائید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *