0

خرید اسب کرد سیاه

خرید اسب کرد سیاه

علاقه مندان به ورزش محبوب سوارکاری، همیشه به دنبال خرید نژاد اصیل اسب هستند و امروزه حجم فروش اسب کرد بسیار زیاد می باشد و البته قیمت به نسبت مناسبی که برای فروش این نژاد اسب در نظر گرفته شده نیز شاید در بالا بودن حجم توزیعش بی تاثیر نباشد، خود نژاد کرد اسب تقسیم یافته به چند نژاد دیگر می باشد ولی همگان آن را با عنوان اسب کرد می شناسند.

افرادی که از دنیای این حیوان نجیب آگاه نیستند باید در وهله اول بدانند که هزینه نگهداری این حیوان کمی زیاد بوده و همچنین باید به موارد مختلفی همچون غذای آن مثل یونجه خشک دقت شود تا بتوان تا سالیان متمادی این اسب را سلامت نگه داشت.

برای خرید اسب کرد اصیل سالم می توانید از طریق سایت آراد برندینگ اقدام نمایید، همانطور که می دانید تجارت انواع اسبهای ایرانی دارای سود بالایی است به همین دلیل تاجران به دنبال اسبهای اصیل برای تجارت و کسب سود بالا هستند.در نهایت باید گفت بهترین و قویترین اسبها را می توانید با قیمتی باورنکردنی و مناسبتر از همه جا، با تکمیل فرم موجود در سایت و یا ارتباط مستقیم با مشاوران ما خریداری کنید، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

اسب کرد

بعضی از افراد امروزه به دنبال خرید اسب با رنگهای بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند و در میان نژادهای مختلف اسب، نژاد کرد از تنوع بسیار ویژه ای در این زمینه برخوردار بوده و اگر به سراغ نژاد کرد افشاری بروید، بی شک می توانید بهترین خرید ممکن را در زمینه زیبایی اسب داشته باشید. ولی فراموش نکنید که اسبهای خیلی زیبا و فانتزی نمی توانند در مسابقات سنگین و سوارکاریهای خیلی خاص شرکت کنند پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید. امروزه یک دسته از مسابقات مربوط به اسب و سوارکاری، شامل زیبایی اسب و تغذیه ی آن مثل کاهو تازه می شود و عمدتا این مسابقه را نژاد کرد تشکیل داده است.

اسب کرد

یک نکته بسیار مهم و اساسی را شما در رابطه با خرید اسب کرد باید بدانید و نکته فوق عدم شناسنامه دار بودن این اسبها در سطح بین الملل می باشد و طبیعتا این اسب را نمی توان به کشورهای همسایه صادر نمود اگرچه در سطح بازار جهانی نیز خیلی محبوب و مشهور می باشد.

اگر شما تمایل دارید که خرید اسب کرد را صرفا برای سوارکاری مختصر و برای زیبایی منحصر به فرد آن انجام دهید، بهتر است که به سراغ نژاد افشاری و همچنین رنگهای عسلی، سفید و قهوه ای روشن بروید.

اسب کرد سیاه

همانطور که در ابتدا متن ذکر شد، نژاد اسبهای ایرانی متفاوت است که در این میان اسب کرد سیاه نیز به دلیل هوش و قدرت خود شهرت بیشتری نسبت به سایر اسبها دارد که این امر در نهایت آنها را به اسبهایی توانا برای چوگان و درساژ تبدیل می کند.این نژاد اسب بومی مناطق کوهستانی ایران است که رگه خونی آن یکی از خالص ترین ذخایر ژنتیکی است و طبق آمار رسمی در سال 2004، حدود 2700 راس اسب کرد در ایران وجود داشته که کارهای زیادی برای حفظ خطوط خونی خالص آنها انجام شده است. کردها یک گروه قومی ایرانی در خاورمیانه هستند که عمدتاً در منطقه‌ای به هم پیوسته ساکن هستند که بخشهای مجاور ایران، عراق، سوریه و ترکیه را در بر می‌ گیرد، منطقه‌ای ژئوفرهنگی که اغلب به آن «کردستان» می‌ گویند.

اسب کرد سیاه

شاید واژه حس اسب را شنیده باشید، این واژه درباره اسب کرد سیاه  نیز به شدت صدق می کند چرا که این اسب از خطرات اطراف خود به خوبی آگاه است و این موضوع امری است که به اسب کمک می کند تا ایمن بماند و از خطرات احتمالی جلوگیری کند.جالب است بدانید که همه اسبها ویژگیهای مشترکی دارند، اما ممکن است به گونه‌ای متفاوت بزرگ شوند و کاربردهای متفاوتی نیز داشته باشند به عنوان مثال انواع اسبها از چرخاندن دم برای برقراری ارتباط با یکدیگر در فواصل طولانی استفاده می کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *