0

فروش خرما کبکاب بوشهر بهبهان

فروش خرما کبکاب بوشهر بهبهان

اگر روز پر‌ کاری را پشت سر گذاشته اید و‌ یا در ابتدای صبح به مواد غذایی پر انرژی برای شروع یک فعالیت روزانه نیاز دارید توصیه‌ ما مصرف چند دانه از خرمای کبکاب یا چیپس خرما می باشد این نوع خرما به دلیل کالری بالایی که دارد قند خون را در محدوده نرمالی حفظ می کند و برای افرادی که به طور مرتب از ضعف و ‌کمبود انرژی رنج‌ می برند بسیار مناسب است.

انرژی زیادی که خرمای کبکاب به بدن می دهد باعث شده تا آن را به عنوان یک خوراکی انرژی زا به‌ حساب آورند به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران که رژیم غذایی پر کالری را در برنامه غذایی خود دارند از آن استفاده می کنند علاوه بر این بسیاری از شرکتهای تولید نوشیدنیهای انرژی زا از شیره خرما کبکاب برای تولید محصولات خود استفاده می ‌کنند برای آشنایی با شرکت های تولید کننده و انواع نوشیدنی ها تولیدی این شرکت ها شما عزیزان می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

خواص بسیار زیادی در خرمای کبکاب وجود دارد که به دلیل ترکیبات مفید آن می باشد در این‌ نوع خرما مواد و عناصری از قبلی پتاسیم، آهن، کلسیم و‌ منیزیم وجود دارد این‌‌ عناصر به عنوان عناصر ضروری و‌ مورد نیاز بدن به حساب می آیند که خرما کبکاب سرشار از آنها می باشد از تاثیراتی که خرمای کبکاب بر بدن می گذارد جلوگیری از انواع سرطانها است همچنین به دلیل وجود پتاسیم بالا، می تواند از خطر بروز سکته های مغزی جلوگیری کند.

خرما کبکاب بوشهر

همانند بسیاری دیگر از انواع خرمای موجود در بازار خرمای کبکاب بوشهر نیز دارای انواع آبدار و خشک است که به صورت عمده در بازار به فروش می رسد از این نوع خرما می توان چیپس خرما تهیه کرد که جایگزین بسیار مناسبی برای قند و‌ شکر می باشد استفاده این نوع فراورده می تواند برای افرادی که مشکل قند دارند یا با بیماری دیابت دست و ‌پنجه نرم می کنند بسیار مفید باشد.

خرما کبکاب بوشهر

با توجه به طعم شیرین و خوشمزه ای که چیپس خرما و انواع خرمای کبکاب خشک دارد اما استفاده از نوع آبدار آن بیشتر طرفدار دارد این در صورتی است که خرمای خشک کبکاب بیشتر به منظور صادرات تهیه می شود همان طور که‌ گفتیم نقاط دیگری از کشور در زمینه تولید خرما کبکاب بوشهر فعالیت می کنند که شامل بسیاری از شهرستانهای خوزستان می باشد.

خرمای کبکاب یکی از بهترین و با ارزش ترین نوع خرما در کشور است و از نظر میزان تولید نیز یکی از خرماهای صدرنشین است. این نوع خرما در ابتدا زرد رنگ بوده و پس از طی کردن مراحل مختلف رشد خود در نهایت به رنگ قهوه ای تیره در می آید. این خرما به علت داشتن رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک به حساب می آید و به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و اندامی تقریبا درشت بویژه در مرحله رطب نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

خرما رطب و خرمای کبکاب به دلیل داشتن شیرینی تقریبا زیاد علی الرغم این که بسیار دلنشین و لذیذ می باشد اما مصرف آن برای بیماران دیابتی چندان توصیه نمی شود. رطب کبکاب جهت استفاده در فصول دیگر سال باید به طور متوسط در دمای 17- درجه سانتی گراد نگهداری شود تا آسیب نبیند و همچنان کیفیت خود را حفظ کند.

فروش خرمای کبکاب بهبهان

خرمای کبکاب خیلی طرفدار زیادی دارد و میشه گفت پرمصرف ترین نوع خرما است از ماندگاری خوبی هم برخوردار است این مجموعه بسته به نیاز مشتری در بسته های یک کیلویی و ۴ کیلویی سطلی و کارتونی قابل تغییر است.

فرایند رسیدن کامل خرمای کبکاب شامل ۱_خارک است که در این حالت خرما به صورت گرد مانند و رنگ زردی دارد و چون به دلیل اینکه هنوز به مرحله رطب نرسیده طعم نسبتاً تلخی دارد و طبیعتاً طرفداران زیادی در این مرحله ندارد مرحله دوم آن حدود اواخر شهریور و اوایل مهرماه خارک آن تبدیل به رطب می شود و معمولا خرما نیم رس یا رطب گویند و رنگ آن قهوه ای روشن است میل می کنند.

در این مرحله رطب ها را چیده و بسته بندی می کنند و در نهایت در مرحله سوم بعد از یه مدت تبدیل به خرما می شود و رنگ آن تبدیل به قهوه ای تیره میشود از نظر نوع نگهداری باید بدانید که خرمای کبکاب در دسته خرما های نیمه خشک قرار دارد و ماندگاری آن بالا بوده و احتیاجی به یخچال ندارد.

فروش خرمای کبکاب بهبهان

خوب است بدانید که به دلیل کیفیت و همچین طعم بسیار دلچسب و بی نظیرش فروش خرمای کبکاب بهبهان روز به روز در حال افزایش و رشد بوده و حتی مراحل صادرات خود به کشورهای مختلف را طی می نماید.

شما می‌توانید آن را در مکانی که خشک باشد و دمای محیط آن نسبتاً خوب و معتدل باشد نگهداری کنید تا مدت ها سالم باقی بماند بعد از انجام یک سری فعالیت ها ی بدنی و جسمی با خوردن این خرما نیاز بدن را تامین می کنید این خرما خشک به دلیل اینکه منیزیوم بسیاری دارد در کاهش وزن بسیار مفید واقع شده است و همچنین به دلیل اینکه دارای آهن می باشد در درمان کم خونی بسیار موثر است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *