0

رزرو هتل کیش ارزان قیمت به صورت آنلاین

ارزان ترین هتل کیش

جزیره کیش نگین جزیره‌های ایران است و برای مردم سرزمین ما ایران، حکم گیلاس روی کیک را دارد! سواحلی مرواریدی در کنار آب‌های نیلگون خلیج، مناظری رویایی و رمانتیک ساخته است که دل هر انسانی را می‌لرزاند. این جزیره دلربا امروزه تبدیل به یک قطب گردشگری در منطقه خلیج همیشه فارس شده و مقصد سفرهای نوروزی و تعطیلات دیگر است. طبیعتی بکر، ماسه‌های مرجانی و تنوع آبزیان، گردشگران را از سرتاسر این کره خاکی به جزیره کیش فرا می‌خواند. به همین دلیل هم رزرو ارزان ترین هتل کیش به یکی از مهم‌ترین نکات سفر به این جزیره تبدیل شده است.

تنوع و ترکیب شدن جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی باعث شده است تا جزیره کیش نسبت به سایر مناطق گردشگری، از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد. جاذبه‌های تاریخی مانند شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره، با قرار گرفتن در کنار آب‌های شفاف و سواحل مرواریدی و همچنین آب‌انبارهای سنتی، یک مقصد ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات و ریکاوری از زندگی شهری به وجود آورده است.

این جزیره رنگارنگ و آفتابی، هتل‌های بسیار زیادی را در خود جای داده است؛ از هتل‌های ۵ ستاره با استانداردهای جهانی و آپشن‌های فوق‌العاده گرفته تا هتل‌های ارزان قیمت با ویوهای زیبا و ابدی. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از ارزان ترین هتل کیش را به شما معرفی کنیم. هتل‌هایی که در کنار قیمت مناسبی که دارند، دارای امکانات رفاهی مناسب بوده و منظره‌های چشم‌نوازی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

ارزان ترین هتل کیش

با توجه به شرایط اقتصادی و سایر عوامل موجود، ترجیح بسیاری از افرادی که به کیش سفر می‌کنند، رزرو یک هتل ارزان قیمت و مناسب و تخصیص دادن بقیه بودجه مسافرت برای خرید، خوردوخوراک و همچنین وقت‌گذرانی در مراکز تفریحی و گردشگری است. بر خلاف آنچه تصور می‌شود در جزیره زیبای کیش نیز می‌توان هتل‌های قیمت مناسب برای همه بودجه‌ها پیدا کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا ارزان ترین هتل کیش را به شما معرفی کنیم:

معرفی چند هتل ارزان در کیش

هتل ۴ ستاره سورینت مریم

رتبه اول ارزان ترین هتل کیش به هتل سورینت مریم تعلق می‌گیرد. هتل مریم کیش یکی از هتل‌های ۴ ستاره کیش است که در زمان‌هایی که تخفیف قیمتی داشته باشد، رزرو آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. از مزایای اصلی این هتل نزدیکی به مراکز خرید و همچنین دسترسی آسان به ساحل است. این هتل آپارتمان در ۳ طبقه و ۵۵ اتاق ساخته شده و با سوئیت‌های مدرنی که دارد، یک اقامت دلچسب و راحت را برای شما رقم خواهد زد.

اگرچه قیمت هتل سورینت مریم در نگاه اول شاید گران باشد؛ اما با توجه به امکانات و خدماتی که در هتل ارائه می‌شود و همچنین سبک معماری اروپایی باروک و زیبایی که این هتل دارد، مقرون به صرفه خواهد بود.

هتل ۴ ستاره ارم

در رتبه دوم لیست ارزان ترین هتل کیش، یک هتل ۴ ستاره دیگر به نام هتل ارم قرار دارد. این هتل در بلوار خیام کیش واقع شده و تمام ۲۴۳ اتاق این هتل یک منظره زیبا و ابدی را به میهمانان خود هدیه می‌دهند. این هتل بسیار زیبا دارای ۹ طبقه است و در برخی از اتاق‌های طبقات بالا، یک بالکن در نظر گرفته شده تا مسافران از طبیعت و آب‌وهوای جزیره‌ کیش، نهایت لذت را ببرند.

از مزایای مهم هتل ارم می‌توان به نزدیکی به خلیج فارس و مراکز خرید اشاره کرد و برخی امکانات رفاهی این هتل هم شامل استخر، سالن ورزشی و کلوپ بازی است.

هتل  ۲ ستاره فانوس

رتبه سوم ارزان ترین هتل کیش، به هتل فانوس تعلق می‌یابد. هتل فانوس از طریق یک جاده ساحلی زیبا به شهر قدیمی حریره و نزدیکی بازار ماهی فروشان منتهی می‌شود. این هتل که در خیابان میرمهنا قرار گرفته است، در سال ۱۳۷۶ تأسیس و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت تا در ۲ طبقه و ۴۰ اتاق، با امکانات رفاهی مناسب پذیرای مسافران باشد. از مزایای مهم این هتل نزدیکی به بازار، اسکله عرب‌ها و شهر زیرزمینی کاریز می‌توان اشاره کرد.

هتل ۲ ستاره عالی قاپو

رتبه چهارم لیست ارزان ترین هتل کیش به یک هتل ۲ ستاره به نام عالی قاپو اختصاص می‌يابد. این هتل ۲ ستاره با نزدیکی به بازار مریم و بازار ونوس کیش، در یک موقعیت جغرافیایی ایده‌آل در میدان امیرکبیر کیش بنا شده است. هتل آپارتمان عالی قاپو در کنار امکانات رفاهی مانند فضای سبز، سونا و رستوران، قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد که می‌تواند در زمره پرطرفدارترین هتل‌آپارتمان‌های جزیره کیش قرار بگیرد.

هتل تک ستاره قاصدک

رتبه پنجم ارزان ترین هتل کیش به هتل تک ستاره  قاصدک می‌رسد. هتل قاصدک در یک موقعیت جغرافیایی ممتاز، مشرف به بازارهای زیتون و ونوس و همچنین مراکز تجاری قرار دارد. نزدیک بودن به اسکله تفریحی و پارک دلفین‌ها نیز از دیگر مزیت‌های منطقه‌ای هتل قاصدک است که بسیار مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. برخورد بسیار خوب کارکنان در کنار قیمت مناسبی که دارد، این هتل را تبدیل به یکی از هتل‌های شلوغ و پررفت‌وآمد کیش کرده است.

هتل ۲ ستاره پانیذ کیش

در رتبه ششم ارزان ترین هتل کیش، هتل پانیذ حضور دارد. هتل ۲ ستاره پانیذ با بازسازی که در سال ۱۳۹۴ به خود دید، به ظاهری زیبا آراسته شده است. این هتل در ۳ طبقه و ۸۴ اتاق، با امکاناتی مناسب آماده خدمت‌رسانی به مسافران است. برخورد کادر مجرب و کاربلد این هتل، شما را سورپرایز کرده و نزدیکی به ساحل و مراکز خرید مانند پردیس ۱ و ۲ و همچنین کارتینگ کیش، اقامتی راحت و بی دردسر را برای شما رقم خواهد زد.

هتل  ۳ ستاره گلدیس کیش

رتبه هفتم ارزان ترین هتل کیش نیز به هتل گلدیس می‌رسد. هتل ۳ ستاره گلدیس یکی از هتل‌های ارزان قیمت و در عین حال بسیار زیبای جزیره کیش است. این هتل با بازسازی که در سال ۱۳۹۴ انجام شد، به یک فضای سبز زیبا و امکانات رفاهی به‌روز مجهز شده است. این هتل ۲ طبقه دارای ۷۵ اتاق با امکانات رفاهی مناسب است و با دسترسی آسان به بندرگاه، مرکز خرید دامون و فرودگاه، یکی از هتل‌های محبوب جزیره کیش محسوب می‌شود.

هتل ۲ ستاره خاتم کیش

رتبه هشتم در لیست ارزان ترین هتل کیش، به هتل خاتم اختصاص یافته است. هتل ۲ ستاره خاتم کیش در بلوار میرمهنا و در ۳۵ اتاق ‌سوئیت بنا شده است. این هتل جهت ارائه خدمات رفاهی به‌روزتر و متنوع‌تر در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و به یک کادر مجرب و خوش برخورد نیز مجهز شد. موقعیت مکانی مجموعه موجب دسترسی آسان و اقتصادی به بازار عرب‌ها و ساحل نیلگون خلیج می‌شود.

۵ سایت برتر رزرو ارزان ترین هتل کیش به صورت آنلاین

۱. رسپینا

ارزان ترین هتل کیش رسپینا

سایت رسپینا با در اختیار داشتن امکاناتی مانند خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل، عنوان اولین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما و همچنین بزرگترین شرکت مسافرتی شرق کشور را به خود ختصاص داده است. این سایت با قابلیت جستجو کردن بر اساس شهر، هتل، خیابان و اسم مقصد گردشگری، به آسانی شما را در پیدا کردن یک هتل ارزان قیمت و نزدیک به مقصد مورد نظر در جزیره کیش یاری می‌کند. از جمله ویژگی‌های رسپینا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزرو هتل با بهترین قیمت
  • خدمات تور مسافرتی
  • پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • بازگشت وجه در صورت کنسلی
  • کم‌ترین میزان روکشی
  • امکان رزرو بلیط بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری
  • دسترسی به جدول پروازی ۱ ماه آینده
  • اطلاع‌رسانی تاخیرهای پرواز به مسافر
  • مجهز به سرویس خبرم کن با ارسال پیامک و اعلان هشدار

برای رزرو هتل کیش می‌توانید به سایت رسپینا مراجعه کنید.

۲. علی بابا

علی بابا

علی ‌بابا برندی از هلدینگ توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است که سفری باکیفیت، امکان رزرو بلیط آسان و آنلاین و مسافرتی مطمئن را برای شما به یادگار می‌گذارد. با جستجوی عبارت علی ‌بابا در اینترنت و یک گشت‌وگذار کوتاه‌  در این سایت رزرو بلیط و هتل، خودتان متوجه خواهید شد که تا چه حد کاربرپسند بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. این سایت همچنین دارای پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته است که هیچ‌گاه شما را تنها نمی‌گذارد.

ویژگی‌ها:

  • ساده‌ترین و سریع‌ترین روش خرید بلیط به صورت شبانه‌روزی
  • خرید و استرداد مبلغ به صورت آنلاین
  • امکان رزرو بلیط پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار و اتوبوس
  • پوشش همه مسیرهای هوایی، زمینی و ریلی
  • امکان رزرو از وب‍سایت و اپلیکیشن
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در همه ایام سال
  • ارائه قیمت‌های رقابتی به همراه تضمین بلیط‌های چارتری
  • امکان جستجوی پیشرفته بر اساس کلمات کلیدی و پرتکرار

برای رزرو ارزان‌تر هتل کیش در علی بابا می‌توانید از کد تخفیف علی بابا استفاده کنید.

۳. فلای تودی

ارزان ترین هتل کیش فلای تودی

فلای تودی یا آژانس خدمات مسافرتی آبنوس‌گشت تهران یکی دیگر از سایت‌های رزرو ارزان ترین هتل کیش است. این شرکت از سال ۱۳۸۴ مشغول خدمت‌رسانی به آژانس‌های مسافرتی و مسافران است. این هتل معیار خود را ارائه بهترین و جامع‌ترین خدمات رزرو آنلاین (OTA) به مشتریان قرار داده است. در این سایت امکان رزرو هتل، بلیط قطار، هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، قطارهای خارجی، کروز و بیمه‌های مسافرتی به صورت یکجا برای مسافران فراهم است.

ویژگی‌ها:

  • خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی
  • رزرو هتل داخلی و خارجی ارزان قیمت
  • ارائه تخفیف‌های ویژه
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای سال

با کد تخفیف فلای تودی می‌توانید هتل کیش را با قیمت ارزان‌ترین رزرو کنید.

۴. جا اینجاس

جا اینجاس

سایت جا اینجاس یکی دیگر از سایت‌های خوب و در دسترس برای پیدا کردن ارزان ترین هتل کیش و سایر شهرهای ایران است. تقریباً نمی‌توان هتلی در ایران یافت که در این سایت امکان رزرو آن وجود نداشته باشد.  این سایت بیش از ۱۵۰۰ هتل را در جستجوی پیشرفته خود در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی جا اینجاس، روش‌های مختلف جستجو بر اساس بی نهایت کلمه می‌باشد که برای اولین بار در کشور در اختیار کاربران قرار داده شده است. جستجو بر اساس آدرس روی نقشه، محدوده شهری، خیابان، میدان اصلی، مراکز اداری تفریحی و درمانی و، ظرفیت اتاق امکان‌پذیر است.

همچنین سایت جا اینجاس امکان رزرو آنلاین تمامی هتل‌آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها،‌ متل‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی، کاروانسراها، سوییت‌ها، پانسیون‌ها و اقامتگاه‌های سنتی را در صورتی که مجوزهای رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارا باشند،‌ فراهم کرده است.

ویژگی‌ها:

  • امکان رزرو آنلاین تمامی هتل‌آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها،‌ متل‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی و …
  • روش‌های مختلف جستجو
  • دریافت واچر آنی
  • تضمین کمترین قیمت
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

با کد تخفیف جااینجاس می‌توانید با قیمتی ارزان‌تر هتل کیش را رزرو کنید.

۵. هتل یار

ارزان ترین هتل کیش هتل یار

در رتبه پنجم از بهترین سایت‌های رزرو ارزان ترین هتل در کیش، سایت خوب و جامع هتل ‌یار قرار دارد. هتل یار اولین و بزرگ‌ترین سایت رزرو هتل به صورت اختصاصی و متمرکز است و امکان رزرو بیش از ۶۰۰ هتل و هتل‌آپارتمان را در شهرهای پرطرفدار و توریستی‌ تفریحی کشور عزیزمان مهیا می‌کند.

بزرگترین مزیت استفاده از هتل یار این است که تنها هتل‌هایی که بالاترین نرخ رضایت مشتری را دارند، در لیست هتل‌های این سایت قرار گرفته‌اند. همچنین نقشه راه، راهنمای سفر و گزارش آب و هوا برای اغلب مسیرها نیز در سایت هتل یار قابل مشاهده است.

ویژگی‌ها:

  • رزرو هتل کاملا رایگان با امتیاز
  • گارانتی بهترین قیمت برای رزرو هتل
  • ارائه فاکتور رسمی با ارزش افزوده
  • کارمزد صفر برای کنسلی هتل
  • عودت پول در صورت ارزان شدن قیمت هتل

برای رزرو هتل کیش می‌توانید به سایت هتل یار مراجعه کنید.

سخن پایانی

اگر قصد سفر به کیش را دارید، تنها با چند کلیک و در مدت خیلی کوتاهی می‌توانید بهترین هتل ارزان کیش را رزرو کنید. در این مطلب با ۵ سایت برتر رزرو هتل کیش آشنا شدید و حال می‌توانید سفر خود را برنامه ریزی کنید. از اینکه با ما تا انتهای مطلب همراه بودید، از شما متشکریم. به نظر شما بهترین روش رزرو آنلاین هتل ارزان کیش کدام است؟ منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *