0

کد تخفیف خرید کتاب به همراه ارسال رایگان از فروشگاه های معتبر

اگر شما هم به دنبال خرید کتاب هستید حتما دوست دارید کتاب هایی که برای خرید آن ها برنامه ریزی کرده اید را با قیمت کمتری تهیه کنید تا از نظر اقتصادی هزینه کمتری بپردازید. به همین دلیل ما در این مقاله می خواهیم برای خرید کتاب کد تخفیفی را معرفی کنیم که بتوانید هر کتابی که در ذهنتان است را با قیمتی کمتر نسبت به قیمت اصلی تهیه کنید.

کد تخفیف خرید کتاب چیست؟

زمانی که شما می خواهید از یک فروشگاه اینترنتی نسبت به تهیه کلا یا خدماتی سفارش ثبت کنید ممکن است از شما بخواهد در صورت داشتن کد تخفیف کد خود را وارد کنید تا تخفیف روی خرید خود بهره مند بشوید، کد تخفیف برای خرید کتاب هم به این صورت است که شما با داشتن این کد می توانید از فروشگاه های اینترنتی کتابی که امکان استفاده از کد مورد نظر را دارند و آن را فعال کرده اند کتاب هایتان را ارزان تر از دیگران تهیه کنید.

*** خرید کتاب با تخفیف ***

در حال حاضر در لیست فروشگاه هایی که می خواهیم معرفی کنیم تنها یک فروشگاه تخفیف فعال دارد که می توانید مبلغی بین 10 تا 30 درصد تخفیف از این فروشگاه کتاب دریافت کنید. همچنین در صورت خرید مبلغی خاص می توانید از ارسال رایگان در کنار تخفیف لذت ببرید.
نام فروشگاه: کتاب آموز
آدرس سایت: ketabamoz.com
شماره های پشتیبانی: 09393834958 – 09355211240
کد تخفیف: شما بدون نیاز به وارد کردن هرگونه کد تخفیفی می توانید هر کتابی را که لازم دارید از این فروشگاه تهیه کنید، میزان دقیق تخفیف اعمال شده روی هر کتاب با مشاهده قیمت مشخص شده است، قیمت قبلی کتاب به صورت خط خورده و قیمت جدید به صورت معمولی قابل مشاهده می باشد.
موارد شامل تخفیف: تمامی کتاب های این سایت در تمامی موضوعات و دسته بندی ها شامل تخفیف می باشد، همچنین در صورت نیافتن یک یا چندین کتاب خاص می توانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده تا کتاب هایتان را تهیه و با تخفیف برای شما ارسال کنند.
******

نکاتی در ارتباط با کیفیت فروشگاه های معرفی شده خرید کتاب با تخفیف

توجه داشته باشید که فروشگاه های معرفی شده در بالا همگی از نظر کیفی و سطح خدمات مورد بررسی قرار گرفته اند و پس از عبور کردن از فیلترهای موردنظر کارشناسان در لیست بالا قرار گرفته اند تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت تر نسبت به خرید اقدام کنند.
برخی از مواردی که مورد بررسی قرار گرفته اند شامل: داشتن نماد اعتماد، داشتن درگاه پرداخت امن، رضایت مشتریان قبلی، ارسال به موقع سفارشات، برخورد محترمانه با مشتری، ارائه سرویس های خدماتی اضافه، ارائه پشتیبانی و پاسخگویی قبل و بعد از خرید به مشتریان فروشگاه می شود که همگی در جهت اطمینان خاطر مشتریان تاثیر گذار می باشد.

چرا باید از کد تخفیف برای خرید کتاب استفاده کنیم؟

شاید در نگاه اول اینکه ده، بیست یا سی درصد روی خرید کتاب تخفیف بگیریم چیز چندان چشم گیری نباشد اما باید به این نکته توجه کنید مثلا زمانی که می خواهید به خرید کتاب دانشگاهی بپردازید با انتخاب چند کتاب رقمی تقریبی 1 میلیون تومان یا بیشتر باید هزینه کنید حالا با داشتن تخفیف 10 تا 30 درصدی شما مبلغی بین 100 هزار تا 300 هزارتومان تخفیف دریافت می کنید که با همین مبلغ می توانید نسبت به خرید دیگر کتاب های موردنظرتان کنید یا آن را برای کار دیگری هزینه کنید. البته این تنها یک مثال کلی بود وگرنه بسیاری از مشتریان مبالغ بسیار بیشتری برای کتاب های موردنیازشان خرج می کنند مثلا بسیاری از افراد ممکن است مبلغی بین 2 تا 3 تومن برای کتاب های مورد نیاز خود هزینه کنند یا به صورت گروهی برای خرید کتاب اقدام کنند که در این صورت مبلغی بین 300 تا 900 تومن تخفیف خواهند گرفت.

نکاتی که هنگام خرید با تخفیف کتاب باید مدنظر قرار داد

• حتما توجه داشته باشید تنها از فروشگاه هایی نسبت به خرید اقدام کنید که معتبر باشند و دارای نماد اعتماد و درگاه پرداخت معتبر باشند، و تنها گول تخفیف هایی با درصد بالا را نخورید.
• کیفیت کتاب ها بسیار اهمیت دارد، برخی از فروشگاه ها نسبت به انتشار و فروش نسخه هایی که کیفیت ترجمه، چاپ و ویراستاری بالایی ندارد اقدام می کنند و با قیمت پایین مشتری را به دام می اندازند.
• هزینه ارسال های ناتعارف یکی دیگر از مواردی می باشد که برخی فروشگاه ها از آن سوء استفاده می کنند، این سایت ها به شما تخفیف های بالایی برای خرید کتاب هدیه می دهند اما در عوض نسبت به دیگر همکاران خود هزینه ارسال بسیار بیشتری دریافت می کنند.

در پایان این مقاله باید اعلام کنیم که امیدواریم بتوانید لذت بسیار زیادی از خریدتان داشته باشید و با استفاده کد تخفیف خرید کتاب هایی که در این مقاله معرفی کردیم از نظر اقتصادی به شما کمک کرده باشیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *