0

بیوگرافی امیر دهقانپور ملقب به امیر آسمونی

امیر دهقانپور که با نام هنری امیر آسمونی در فضای موسیقی فعالیت می کند، امروزه به یکی از خواننده های کار درست ایران تبدیل شده است. در مقاله امروز با وی بیشتر آشنا می شویم و آهنگ هایی را که به بازار ارائه کرده است را بیشتر می شناسیم.

بیوگرافی امیر دهقانپور ملقب به امیر آسمونی

امیر متولد 15 آذرماه 1378 خواننده و موسیقی دان اهل خراسان جنوبی و شهر قاین می باشد. دلیل انتخاب این لقب نیز رسیدن صدایش به آسمان های بزرگ است نه زمین و دریاها!. از ۱۴ سالگی عاشق خوانندگی شد و همیشه در هر جایی، هر مراسمی که امکان داشت اجرای آواز می کرد. وی نویسنده و ترانه سرا نیز می باشد و کار های هنری اش از جمله آهنگ هایش را خودش نوشته است. به صورت رسمی از سال 1401 وارد عرصه موسیقی شده است و دستی در نوازندگی گیتار نیز دارد. ( منبع: آی ریتم/ بیوگرافی امیر آسمونی )

آهنگ های امیر آسمونی

امیر آسمونی یکی از خواننده هایی است که در همه فضا کار به بازار موسیقی ارائه داده است. همواره در این باب توانسته است با موزیک هایش خاطره سازی کند و نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند. از جمله موزیک های وی می توان به دوباره تو، هشتگ، هنوز اینجا زندم، حال بد، دنیای ما، و .. اشاره نمود. این آهنگ ها در بازار موزیک بسیار درخشیده اتد که باعث شده است خیلی زود امیر به اهداف کوتاه مدتش برسد.
بیشتر بخوانید: دانلود سریال داوینچیز

امیر آسمونی و فعالیتش در موسیقی

امیر تاکنون با هنرمندان دیگری نیز همکاری داشته است و هدف اصلی وی نیز گام نهادن قوی تر و پر قدرت تر در بازار موسیقی است و در حال ساخت ترک هایی جدید می باشد که قطعا کار های قشنگی را ارائه خواهد کرد. اعتقادی که دارد این است که احترام ،احترام میاره! پس اگر قرار باشد خواننده ای به من بی احترامی کند، قطعاً سخت جوابش را خواهد گرفت.
بیشتر بخوانید: دانلود فیلم مغز استخوان
برچسب ها : امیر آسمونی,آهنگ های امیر آسمونی,موزیک,موسیقی,آی ریتم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *