0

ثروتمند بودن یعنی در اختیار داشتن زمان

پولدار بودن یعنی داشتن پول. ثروتمند بودن یعنی داشتن زمان. برای رسیدن به این مهم می توانید با ورود به حوزه انواع میوه خشک مانند البالو و آلو خشک زمان را در اختیار خود بگیرید.

آلبالو خشک خانگی

اولین خاصیت آلبالو خشک خانگی برای افرادی است که دارای التهاب هستند که با چربیها در تضاد است مقدار فیبر بالای موجود در داخل آلبالو موجب کاهش کلسترول موجود در خون و در نتیجه موجب کم شدن چربی بدن می شود همچنین این فیبرها به هضم و گوارش کمک کرده و باعث بهبود یبوست در افراد می گردد.

یکی از میوه هایی که حاوی ویتامین A به مقدار زیاد می باشد میوه آلبالو نام دارد استفاده از از این میوه برای سلامت چشمهای افراد بسیار مفید است و از پیرچشمی، خشکی چشم و بیماریهای ناشی از کمبود ویتامین a در چشم جلوگیری می کند.

آلبالو از جمله موادی است که خاصیت روشن کنندگی پوست را دارد و افراد برای داشتن پوستی شاداب و جوان که فاقد چین و چروک باشد می توانند از این میوه خوشمزه و خوش رنگ استفاده کنند، همچنین این میوه دارای خاصیت از بین برندگی جوش و آکنه پوستی را نیز دارد و به درمان پوست افرادی که دچار آکنه و جای جوش هستند کمک فراوانی می ‌کند و در بسیاری از ماسکهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

آلبالو خشک درجه یک

از آلبالو خشک درجه یک آشپزی از جمله سوپ، گوشت خوک ،کیک، تارت و پای استفاده می‌شود

خرید و فروش پودر آلبالو توسط این مجموعه موفقیت خوبی دارد و با در نظر داشتن مناسب ترین قیمت برای پودر آلبالو خشک در بازار این محصول در اختیار تمامی خریداران محترم قرار داده است.

هدف مجموعه ما در قدم اول کسب رضای خداوند و سپس سعی در انجام معاملات با انصاف را داریم و با کسب سود کم و جذب مشتری بالا روز به روز بر محدود فعالیت خود افزوده است.

با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت جغرافیای ایران سعی در زمینه تولید این محصول با کیفیت را داریم.

آلو خشک آفتابی

از زمان گذشته تا به امروز در طب سنتی از آلو خشک آفتابی و خواص آن بهره زیادی برده اند.

یکی از عواملی که بر قیمت آلو زرد خشک تاثیر گذار است، فاصله پیموده شده از باغ تا رسیدن به دست مصرف کننده است. دیگر عامل تاثیر گذار این است که محصول بعد از برداشت، چه تعداد واسطه تا رسیدن به دست مصرف کننده داشته.

هرچه تعداد واسطه ها بیشتر باشد در نهایت قیمت محصول بیشتر می شود. کیفیت و مرغوب بودن محصول عامل تاثیر گذار دیگری است یعنی هرچه میوه بدون آفت و خوب باشد در نهایت از قیمت بالا تری برخوردار است. باید توجه داشته باشید از خرید محصولات ارزان اجتناب کنید زیرا هیچ چیز ارزانی بی علت نخواهد بود

عامل تاثیر گذار دیگر نوع خشک شدن محصول است. هرچه ارگانیک و طبیعی تر باشد از قیمت بالا تری برخوردار خواهد بود. خشک کردن این محصول در خانه کار چندان سختی نمی باشد. با خشک کردن این محصول می توانید در کل زمستان از آن استفاده کنید که در ادامه چن روش خانگی را برایتان قرار می دهیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *