0

خرما کبکاب شیره دار بهبهان

میوه خرمای کبکاب در دسته خرما هایی است که صادرات می شود و چنانچه این خرما اصالت بهبهان خوزستان باشد علت اینکه شیره بیشتری و طعم و کیفیت بالاتری نسبت به سایر خرماها دارد مشهور و معروف است جالب تر اینکه شما عزیزان باید بدانید مجموعه رایکا ارتباط مستقیم با نخلستان های شهرستان بهبهان و سایر شهرهای استان خوزستان دارد به خاطر همین علت دلالان و واسطه گران را حذف و کالا را با قیمت حداقل ممکن به دست مصرف کنندگان نهایی خواهد رساند.

برخی از برندها و فروشندگان برای افزایش ماندگاری،نوع گاز شیمیایی به میوه خرما می زنند و همچنین استفاده از این گاز ممکن است میوه خرما آن کیفیت و سلامت خود را از دست بدهد.این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز روز و مدرن خرما را از نخلستان توسط نیرو و کارگر جمع آوری کرده و حمل و انتقال داده و سر به بسته بندی می کند همچنین این مجموعه که طی سالهای گذشته توانسته رضایت مشتریان داخلی حتی خارج از کشور را کسب نماید.

شما می توانید خرمای کبکاب را در سایت ما یعنی مجموعه آراد برندینگ با قیمت کمتر خریداری کرده و با خیال راحت از کیفیت و کمیت این خرما اطمینان کامل حاصل نمایید. باید دقت کنید که خرما باید در مهر ماه برداشت شده باشد و اندازه خرمای کبکاب نسبتاً درشت باشد و باید شیرینی آن هم متوسط باشد.

خرمای کبکاب شیره دار

از فراوان ترین خرماهای جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت شیره دار را نام برد. خرما به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. از خواص خرما کبکاب فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید. خرما غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است. انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است.

به دلیل این که شیره زیادی در خرمای کبکاب شیره دار به کار رفته است ضمن اینکه این نوع خرما برای دهان و لثه بسیار مفید است. خاصیت آنتی بیوتیک این خرما موجب درمان عفونت دهان و لثه می شود. این خرما مملو از آنزیم است پس کار دستگاه گوارش بدن را تسهیل می کند. طعم این خرما عالی است چرا که مقدار شهد آن زیاد است.

این نوع خرما به شکل فشرده عرضه می شود باید دقت شود هسته که با گوشت خرما مخلوط نشود.از جهت صرفه جویی در جا و نگهداری آسان تر داخل یخچال مقرون به صرفه است چون جای کمتری می گیرد.

خرما کبکاب بهبهان

خرمای کبکاب یکی از بهترین و با ارزش ترین نوع خرما در کشور است و از نظر میزان تولید نیز یکی از خرماهای صدرنشین است. این نوع خرما در ابتدا زرد رنگ بوده و پس از طی کردن مراحل مختلف رشد خود در نهایت به رنگ قهوه ای تیره در می آید.

این خرما یعنی خرما کبکاب بهبهان به علت داشتن رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک به حساب می آید و به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و اندامی تقریبا درشت بویژه در مرحله رطب نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

نحوه بسته بندی این خرما این است که از آنجایی بهترین خرمای کبکاب خیلی طرفدار زیادی دارد و میشه گفت پرمصرف ترین نوع خرما است از ماندگاری خوبی هم برخوردار است این مجموعه بسته به نیاز مشتری در بسته های یک کیلویی و ۴ کیلویی سطلی و کارتونی قابل تغییر است.

خرما ها می توانند هم کارتونی یک کیلویی و هم در سطل های گرد بسته بندی شوند،خوب به تبع در سطل های گرد کیفیت خرما بهتر حفظ می شود شما عزیزان میتوانید بدون نگرانی و استرس از خرابی یا فاسد بودن این خرما،آن را سفارش داده و به مرور مصرف کنید.

خرما های در بازار ممکن است قیمت کمتری داشته باشند اما تلاش این مجموعه این است که خرمای تازه و درجه یک،برداشت امسال و تمامی خرما اصالت بهبهان باشد تا بتوانیم رضایت مشتری را کسب کنیم. یکی از انواع خرما های ایرانی خرمای کبکاب طعم و شیرینی بی‌نظیری دارد. افراد زیادی طرفدار این خرما هستند و سالانه حجم بسیار زیادی از آن را صادر می کنند این خرما طبع گرمی دارد و برای سرد مزاجان توصیه می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *