0

در اوج جوانی با محصول چوب ثروتمند شدم

در اوج جوانی توانستم با کارآفرینی در حوزه چوب به ثروت و درآمد بالایی برسم شما هم اگر می خواهید پولدار شوید توصیه میکنم با محصول چوب شروع کنید و به ثروت بالا برسید.

چوب صندل

به چوب هایی که از کشور روسیه به ایران می آید چوب صندل می گویند که این نوع چوب وقتی برداشت می شود هنوز مرطوب است و به طور کامل خشک نشده و باید درصد رطوبت و فیبر چوب در یک محیط به خصوصی کاهش یابد تا درصد خشک شدن چوب بالا رود.

در غیر اینصورت اگر چوب مرطوب باشد باعث از دست دادن رطوب و رنگ پذیری آن می شود که کارایی خود را از دست می دهد. قابل ذکر است که پس از خشک کردن چوب روسی توسط دستگاه ها ممکن است بعد از مدتی رطوب خود را بدست آورد و بعضی از نجاران برای اطمینان خاطر چوب روسی را به صورت مرطوب تهیه می کنند و خودشان توسط هوا اقدام به خشک کردن می کنند اما ممکن است ماه ها طول بکشد.

چوب کاج

اگر شما تولیدی و تجارت بزرگی دارید و محصولات زیادی را عرضه می کنید و همینطور مشتریان زیادی را جذب کرده اید می توانید چوب کاج عمده خریداری کنید. همانطور که می دانید قیمت هر چیزی در عمده آن پایین تر است اما توجه داشته باشید که چوب روسی قیمت بسیار بالایی برایتان خواهد داشت و شما به آنی نمی توانید از هزینه عمده آن بر بیایید.

شاید با شنیدن بسیار زیاد خوبی ها و معروفیت چوب روس از خود بپرسید خب چوب روسی متری چند است. باید خدمتتان عرض کنم چوب روس و سینی چوبی خام با توجه به قیمت دلاری بسیار بالا به طوری که هر متر مربع آن در بازار ایران به ده ها میلیون می رسد.

چوب گردو

به دلایلی همچون؛ در سونا به علت حرارت بالایی که وجود دارد باید از این محصول استفاده می شود تا از تجمع حرارت در این فضا جلوگیری شود و چوب هایی که رنگ شیمیایی دارند سرطانزا می باشد و باید از چوب گردو استفاده کنند که بی رنگ باشند و همچنین این نوع محصول باعث افزایش طول عمر محیط می شود که موثرترین روش برای دفع سموم بدن و آرامش روح و روان و جسم می شود و یکی از مهم ترین عواملی که در سازه سونا خیلی مهم می باشد به دلیل رطوبت این فضا باید از بوی بد و نامطبوع هم جلوگیری کنند و از طرفی چوب به دلیل انرژی مثبتی که در بین تمام سازه ها دارد باعث شادابی در محیط زندگی افراد می شود که چوب روسی می تواند کمک به سزایی در این زمینه به طراحان کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *