0

خدمات پرستاری آریافتو ارائه دهنده دستگاه زردی نوزاد در منزل 1401

خدمات پرستاری آریافتو

شرکت خدمات پرستاری آریافتو با سال ها تجربیات موفق در زمینه اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل توانسته است به موفقیت های بزرگی دست یابد.

این شرکت با استفاده از توان کارشناسان جوان بومی شهر تهران و با به کارگیری دستگاه های مجهز و دارای استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت اقدام به ازائه خدمات پرستاری و کرایه دستگاه زردی نوزاد نموده است. کسانی که نوزاد آن ها دچار زردی می باشند می توانند.

با استفاده از دستگاه هایی که ما به صورت نصب و راه اندازی و آموزش رایگان در اختیار آن ها می گذاریم دلبند عزیز خود را در کمتر از 72 ساعت در منزل خود درمان نمایید.

ما توانسته ایم خدمات گسترده ای برای کسانی که کودکشان دچار زردی می باشد خدمات مشاوره ای و یا آموزش حضوری و تلفنی ارائه نماییم.

خدمات پرستاری آریافتو این افتخار را دارد که در هر زمانی که شما نیاز به دستگاه زردی نوزاد داشته باشید به صورت هفت روز هفته این دستگاه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل چقدر است؟

قیمتی که برای اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل توسط خدمات پرستاری آریافتو ارائه می گردد با تمامی شرکت های رقیب فرق دارد و شما عزیزان که برای اولین بار می خواهید از دستگاه های استاندارد ما استفاده نمایید تخفیف ویژه ای قائلیم.

شما عزیزان می توانید قیمت های ما را با دیگر رقیبان مقایسه و در پایان ما را که قیمتی باور نکردنی که قابل رقابت با دیگر رقیبان می باشد انتخاب نمایید.

تخفیفی که ما برای شما ارائه می شود باعث می شود که شما نیز به عنوان سفیرانی باشید که دستگاه های ما را برای دیگران توصیه می کنید و به علت کیفیت و ارزان بودن آن شما و دیگران را ترغیب به استفاده از دستگاه های زردی نوزاد ما می نماید.

چرا از دستگاه زردی نوزاد خدمات پرستاری آریافتو باید استفاده کنیم؟

دستگاه هایی که توسط خدمات پرستاری آریافتو ارائه می گردد دارای استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت می باشد و کارشناسان فنی که ما در اختیار داریم دارای مدرک و مجوز می باشند که این دلیل خوبی برای استفاده از دستگاه زردی نوزاد که شرکت خدمات پرستاری آریافتو ارئه می دهد می تواند باشد.

این شرکت ارسال دستگاه و حمل و نقل را به همراه نصب و آموزش طریقه استفاده و حتی به صورت تلفنی و در زمان استفاده از دستگاه نیز می توانید به صورت رایگان از خدمات شرکت ما استفاده کنید و این دلیل دومی است که باید مد نظر قرار داد که از خدمات پرستاری آریافتو استفاده نمود.

دستگاه زردی نوزاد

 

زمان درمان زردی نوزادان با دستگاه های زردی خدمات آریافتو چند روز طول می کشد؟

اگر از خدمات دستگاه های خدمات پرستاری آریافتو استفاده کرده باشید حتماً از کیفیت این دستگاه ها با خبر هستید. این دستگاه ها از 48 تا 72 ساعت زردی نوزاد شما را درمان می کند.

ما با استفاده از دستگاه های مرغوب و با کیفیت و استانداردی که در اختیار داریم در کمترین زمان ممکن فرزند دلبند شما را با کمترین هزینه ممکن درمان خواهیم کرد.

مزایای استفاده از دستگاه زردی نوزاد در منزل چیست؟

از جمله مزایای استفاده از دستگاه زردی و کرایه دستگاه زردی نوزاد در منزل این است که دیگر نیاز به جدایی فرزند از مادر نیست و مادر می تواند در کنار نوزاد خود شاهد بهبودی کودک خود باشد.

با آموزش هایی که ما به شما می دهیم می توانید در کنار درمان با تغذیه کودک با شیر مادر در فاصله زمانی هر چهار ساعت که کودک خود را از دستگاه خارج می کنید باعث به کار افتادن سیستم گوارشی نوزاد و دفع بیلی روبین موجود در خون نوزاد از طریق ادرار و مدفوع کودک می شود.

وجود مادر در کنار نوزاد خود استرس و بی قراری مادر را کم کرده و می تواند شاهد بهبودی حال نوزاد خود باشد و نوزاد نیز هر زمانی که احتیاج به تغذیه داشته باشد توسط مادر شیر داده می شود.

دستگاه زردی نوزاد

 

چرا نیاز به بستری نوزاد برای درمان زردی نوزاد در بیمارستان نیست؟

درمان زردی نوزاد از جمله درمان هایی می باشد که می توان با اجاره دستگاه زردی نوزاد در منزل از هزینه های اضافی که بیمارستان ها روی دست والدین می گذارند کاست.

درمان در منزل مزیت دیگری هم دارد و آن این است که نوزاد دیگر نیاز نیست از منزل خارج و در بیمارستانی که معلوم نیست بهداشت را رعایت می کنند یا نه و یا احتمال این وجود دارد نوزاد شما در بیمارستان به بیماری های تنفسی و یا واگیردار مبتلا شود.

این مواردی که گفته شد می تواند نوزاد شما را در رفت و آمد و بستری در بیمارستان دچار بیماری جدیدی کند ولی درمان نوزاد در منزل با استفاده از دستگاه هایی که ما در اختیار شما می گذاری که کاملاً پس از هر بار استفاده ضد عفونی شده اند، می تواند محیطی کاملاً بهداشتی و ایزوله برای درمان نوزاد شما باشد.

زمان تماس والدین با شرکت خدمات پرستاری آریافتو تا نصب و تحویل دستگاه زردی نوزاد چقدر است؟

از زمانی که شما با ما برای نصب و تحویل دستگاه زردی نوزاد تماس می گیرید، کمتر از 2 ساعت می باشد و در این مدت حمل و نصب و آماده سازی و آموزش به والدین در هر نقطه از تهران انجام می شود.

برای دیگر نقاط تهران اعم از حومه و یا کرج با زمان سنجی مسافت از طریق تلفن ، حداکثر زمان نصب و راه اندازی اعلام و در صورت موافقت قرارداد با شما در این زمینه بسته خواهد شد.

https://dastgahzardi.com

همراه:09372119899

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *