0

خواص آنتی باکتریال پیاز برای بدن

خواص آنتی باکتریال پیاز برای بدن

در طب عامیانه برای تسکین سرفه، سرماخوردگی و آب مروارید استفاده می شود، مطالعات نشان می دهد که پیاز دارای خواص ضد باکتریایی ارزشمندی در برابر اشریشیا کلی، سودوموناس آئروژینوزا و استافیلوکوس اورئوس است. با توجه به این خواص، فروش عمده پیاز رونق بسیار خوبی دارد.

علاوه بر این، پیازهای قدیمی تر و ذخیره شده قوی تر به نظر می رسند. بار دیگر، به نظر می‌رسد که کورستین در اینجا ارزشمند است، زیرا این قدرت را دارد که از رشد هلیکوباکتر پیلوری و استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به متی سیلین (MRSA) جلوگیری کند.

آلرژی به پیاز نادر است، اما برخی افراد به پیاز حساسیت دارند. در نتیجه، کسانی که آلرژی دارند ممکن است مشکلات گوارشی از جمله سوزش سر دل و باد را تجربه کنند. پیاز حاوی FODMAPs، نوعی کربوهیدرات و فیبر است که برخی افراد معتقدند دستگاه گوارش آنها نمی تواند آن را تحمل کند.

پیاز برای عضله سازی مفید است

پیاز منبع خوبی از آنتی اکسیدان کورستین است. این فلاونوئید ممکن است به جبران آسیب اکسیداتیو فیبرهای عضلانی و بافت های بدن ناشی از ورزش شدید کمک کند. در واقع، در یک مطالعه با استفاده از حیوانات آزمایشگاهی، کورستین به جلوگیری از آسیب اکسیداتیو به بافت مغز پس از یک تمرین طولانی کمک کرد. طی چند وقت اخیر لیست قیمت پیاز به روز منتشر می شود تا افراد بتوانند به راحتی این محصول را خریداری کنند.

لامپ های پیازچه ایده خوبی برای بدن شما هستند. آنها حاوی آلیسین هستند که به ترمیم عضلات و افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی کمک می کند، تحقیقات فیتوتراپی گزارش می دهد.

پیاز به عنوان یک غذای مغذی در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که آنها حاوی تعداد کمی کالری و تعداد زیادی مواد مغذی هستند. آنها منبع عالی پتاسیم و منگنز هستند. پتاسیم به افزایش انرژی و متابولیسم شما کمک می کند.

پیاز برای عضله سازی مفید است

چه کسانی باید از پیاز اجتناب کنند؟

پیاز مانند هر ماده غنی از گوگرد بسیار گرم کننده هستند. آنها پیتا را در هر دو سطح فیزیکی و احساسی تشدید می کنند. برای افرادی که از رفلاکس اسید معده، زخم معده، کولیت، سوزش سر دل، التهاب روده، بثورات پوستی یا قرمزی و غیره رنج می برند، خوردن این دو ماده موارد فوق را تشدید می کند. به همین منظور خرید و فروش پیاز عمده قرمز دربین بعضی خانواده ها کمتر می باشد.

تحقیقات نشان م دهد خوردن زیاد آنها می‌تواند باعث ناراحتی گوارشی در افراد مبتلا به دستگاه گوارش حساس یا بیماری‌هایی مانند سندرم روده تحریک‌پذیر و رفلاکس اسید شود که منجر به علائمی مانند گاز، نفخ، اسهال و یبوست می‌شود. حتی پودر پیاز نیز ممکن است باعث این واکنش ها شوند.

چه کسانی باید از پیاز اجتناب کنند؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *