0

بدنی آهنی در مقابل کوچک ترین فرمول حل مسئله هیچ است

حتی اگر بدنی قوی داشته باشید برای شروع کسب و کاری موفق فایده ای ندارد زیرا برای فروش محصول باید فرمولی که به راحتی مسئله را حل می کند را یاد بگیرید که من کوچک ترین فرمول اما کاربردی ترین فرمول که تلاش است را یافتم به همین دلیل در حوزه ی پرده موفق ترین و ثروتمند ترین فرد شدم در ادامه با ما همراه باشید.

پرده زبرا

یکی آسان ترین کار هایی که میتوان برای زیبا سازی محیط آشپزخانه انجام داد انتخاب پرده زبرا زیباست. همانطور که پیشتر هم گفتیم قیمت پرده های زبرا جدید آشپزخانه نسبت به کیفیت و زیبایی و اینکه به دلیل مینیمال بودن تقریبا هیچوقت قدیمی نمیشود بسیار مناسب است.

اینکه همیشه دکوراسیون و زیبایی آشپزخانه ها یکی از مهمترین دقدقه های ما بوده است چرا که آشپزخانه عملا یکی از مهمترن نقاط خانه محسوب میشود چون افراد خانواده معمولا زمان زیادی را در آن سپری میکنند و انتخاب پرده مناسب علاوه بر کم خرج بودن میتواند به زیبایی و دلنشین کردن این محیط کمک شایانی بکند.

پرده پذیرایی

مزیتی دیگری که پرده پذیرایی دارد، این است که قسمت های توری و پارچه ای آن می تواند به صورت افقی در کنار هم قرار بگیرد و می توان با چرخاندن نخ پرده، قسمت های یک شکل را روی هم قرار داد تا نور دهی آن با وجود کشیده شدن پرده همچنان ادامه داشته باشد.

در این مرحله می خواهیم نحوه ی نصب پرده زبرا را توضیح دهیم؛ نصب این گونه از محصولات به دو روش دیواری و سقفی امکان پذیر می باشد که بسیار راحت بوده و هر فردی به راحتی قادر به انجام این کارخواهد بود.

پرده شید

پرده ها یا همان پرده شید به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند که پرده های کلاسیک تجملاتی هستند و با پارچه های سنگین همراه با تزئینات دوخته می شوند.

پرده هایی که به سبک مدرن هستند از پارچه هایی مانند گیپور، حریر، تور و… دوخته می شوند و بسیار ساده و چشم نواز هستند. پرده شید یکی از انواع پرده های مدرن است که با یک مکانیزم ساده می توان ان را به سمت بالا جمع کرد.

این نوع از پرده ها برای منزل ها و اداره های تجاری مناسب می باشند. افراد برای افزایش جذابیت و کاربرد پرده ها باید ان را متناسب با سبک و رنگ دکوراسیون منزل خود انتخاب کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *