0

پند و اندرزی که من را ثروتمند کرد

روغن گل

من از نوجوانی هیچ وقت به کسب و کار فکر نمی کردم و دوست داشتم همیشه از پدرم پول دریافت کنم که یک روز مادرم به من پند و اندرزی داد که باعث شد من ثروتمند شدم و درحال حاضر آن پند ها من را بزرگ ترین فرد در حوزه روغن های گیاهی قرار داد در ادامه با انواع آنها آشنا شوید.

روغن گل

ویتامین سی موجود در آن نوعی آنتی اکسیدان می باشد، که باعث از بین رفتن رادیکالهای آزاد می شود و به بهبود کیفیت پوست کمک خواهد کرد و از افتادگی پوست جلوگیری می کند چون ویتامین آ  یا رتینول زیر پوست را افزایش می دهد و قیمت روغن گل بسته به غلظت آن متفاوت است.

باعث تحریک کلاژن پوست می شود در واقع کلاژن پوست برای قوام و نگاه داشتن پوست مانند یک داربست عالی می باشد با افزایش سن به طور طبیعی تولید کلاژن طبیعی پوست کاهش پیدا می کند برای جلوگیری از این امر توصیه می شود از سن ۳۰ سالگی از محصولات کلاژن ساز مانند روغن گل سرخ استفاده کنید این نوع روغن به دلیل آنتی اکسیدان و ویتامین ‌سی که دارد باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و تحریک کلاژن می شود.

به خوبی می تواند التهابات پوستی را درمان کند و این به دلیل دو ترکیب آنتوسیانینها و پلی فنولها می باشد علاوه بر این ویتامین ای که نوعی آنتی اکسیدان قوی می باشد، اثر ضد التهابی دارد و سوزش پوست ناشی از بیماریهای پوستی مانند درماتیت، اگزما، پسوریازیس و روزاسه را کاهش می دهد.

روغن هسته انگور

روغن هسته انگور در بازار کشور از سوی تولیدکنندگان قیمت گذاری می شود که عوامل متعددی برای قیمت روغن هسته انگور در نظر گرفته شده است.

نوع بسته بندی، کیفیت، نوع مصرف، نام تجاری و… از جمله عوامل موثر بر قیمت این روغن هستند روغنهای مرغوب با قیمت مناسب از جمله محصولاتی هستند که توسط برندهای مختلف محصولات گیاهی در ایران تولید می شوند.

برای اطلاع از قیمت عمده این محصول غذایی در کشور می توانید به این روشها عمل کنید با نمایندگان و کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

از قیمتها مطلع شوید، یا از سایت به صورت اینترنتی به بخش فروش مراجعه نموده و از آن کمک بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

روغن هسته انگور

روغن گردو

در بازار شاهد وجود روغن خوراکی فراوانی هستیم که دارای ضررهای فراوانی می باشند و این در حالی است که محصولاتی مانند روغن گردو را کمتر کسی نسبت به آن شناخت داشته و آن هم به دلیل این است که قیمت روغن گردو در همه جا متفاوت است و این محصولات در فروشگاه های خاص یافت می شود. همه ما می دانیم که وجود ویتامین E در بدن باعث آب رسانی بهتر به پوست سر می شود و به همین دلیل است که استفاده از این روغنها را به خاطر وجود همین ویتامین توصیه می کنند.

داشتن پتاسیم و وجود آنتی باکتریال در این نوع از محصولات نیز باعث تقویت موی سر شده و از ریزش ان جلوگیری می کند. این نوع روغنها علاوه بر مصارف خوراکی دارای مصارف مالیدنی نیز می باشند و می توان مقداری از آن را بر روی دست ریخت و بر روی موها به حالت ماساژ استفاده کرد.

 

روغن گردو

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *