0

راهی برای کسب درآمد بالا و دلاری

در این مقاله می خواهیم مسیری را به شما نشان دهیم تا بتوانید با کمترین سرمایه به درآمد های بسیار بالا مخصوصا درآمد های دلاری برسید.
تولید زغال فشرده یکی از مشاغلی است که در ایران به دلیل تقاضای زیاد زغال، سود بسیار بالایی دارد. همچنین زغال های تولید شده ی ایران طرفداران زیادی از خارج کشور دارد که این امر موجبات صادرات این محصول و در نهایت دریافت درآمد دلاری را فراهم می کند.

یکی از بهترین شرکت هایی که در این زمینه می تواند یاریتان کند شرکت مهرصنعت می باشد. تیم تخصصی مهر صنعت با بیش از ۱۳سال در امر تولید فعالیت داشته و همواره در زمینه ساخت کلی و قطعات فروش و صادرات زغال و تولید انواع کوره های صنعتی در سراسر کشور در صنعت زغال مشغول به فعالیت می‌باشد .

کارشناسان مجرب مهرصنعت از ابتدایی ترین قدم تا لحظه ای که شما از این شغل به درآمد های بالا برسید کنار شما عزیزان خواهند بود.

خدمات گروه مهرصنعت شامل موارد زیر می شود

1.گروه مهرصنعت در ابتدا، روند تولید و همچنین نحوه ی کار با دستگاه ها را به شما آموزش می دهد.
2.نصب و راه اندازی کارگاه شما را به عهده می گیرد.
3.تمامی دستگاه ی تولید شده ی گروه مهرصنعت ضمانت یک سال و نیم دارند و این نشان از اطمینان به دستگاه های تولید شده می باشد.
4.همچنین گروه مجرب مهرصنعت پشتیبانی 24 ساعته دارند و این بدین معناست اگر هر لحظه از شبانه روز که به آن ها نیاز داشتید در کنارتان خواهند بود
5.علاوه بر تمام موارد گفته شده شرکت مهرصنعت تامین کننده ی مواد اولیه و قطعات مورد نیاز خط تولید نیز می باشد و مواد اولیه با کیفیت بالا و همچنین بهترین قطعات را در اختیارتان قرار می دهد.
6.از مهم ترین خدماتی که مهرصنعت در مجموعه ی خود ارائه می دهد خرید تضمینی زغال فشرده ی تولید شده ی شما می باشد
مهرصنعت تمامی دغدغه های شما عزیزان را رفع کرده و شرایطی را فراهم کرده که با خیالی آسوده به تولید زغال بپردازید.

راه های ارتباطی با شرکت صنعتی مهرصنعت
شماره های تماس: 6-02637313385 و 1156805-0912
آدرس شرکت مهرصنعت: ماهدشت، بلوار امام خمینی، جنب بانک ملت، ساختمان کوروش، طبقه ی اول اداری، واحد 105

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید زغال فشرده

پیش از شروع روش تولید زغال کمی با مواد اولیه ی آن آشنا شویم
مواد اولیه ی مورد نیاز برای تولید زغال فشرده شامل خاک اره، خاک زغال و پوست گردو می باشد که متناسب با فرمول ارائه شده توسط مجموعه ی مهرصنعت به این صورت است که 80 درصد آن را خاک اره ،10 درصد خاک زغال و 10 درصد پوست گردو تشکیل می دهد.

مرغوبیت مواد اولیه تاثیر مستقیمی روی کیفیت زغال فشرده ی تولید شده دارد بنابراین هنگام تهیه ی هر کدام از مواد اولیه دقت کنید و از مراکز معتبر خریداری نمایید تا بهترین نتیجه را از تولید بگیرید.
اگر به مواد اولیه برای تولید دقت کنید از پسماند ها و ضایعات نجاری و همچنین مواد دور ریز می باشند. بنابراین برای تولید زغال فشرده بر خلاف زغال های سنتی هیچ درختی بریده نمی شود

آشنایی با زغال فشرده و نحوه ی تولید آن

زغال فشرده یا زغال چینی نوعی بریکت های خام هستند که در سفره خانه ها، کافه ها، رستوران ها، چایخانه ها و … برای پخت و قلیان مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل بازار بسیار خوبی در کشور دارد و تقاضای آن بسیار زیاد می باشد.
دستگاه های مورد نیاز در خط تولید زغال فشرده شامل دستگاه هایی چون خرد کن، سرند، مکنده، لوله های سینوسی، اسلایسر، سیکلون، اکسترودر، پالت و پالت خفه کن می باشد.

روند تولید زغال فشرده به این صورت می باشد که مواد اولیه پس از انجام عملیات آسیاب و رطوبت گیری با یکدیگر مخلوط می شوند و وارد دستگاه تولید زغال یا اکسترودر می شوند و با فشرده سازی که روی مواد اولیه انجام میشود به بریکت های خام تبدیل می شوند پس از آن بریکت های خام توسط پالت زغال فشرده به کوره های سنتی منتقل شده و در این مرحله عملیات پخت کامل می شود و پس از گذشت چندین ساعت زغال های شعله ور را از کوره ها خارج می کنیم و شعله ها را به وسیله خفه کن خاموش می کنیم.

صبر می کنیم تا زغال ها سرد شوند و پس از آن در صورت نیاز توسط دستگاه اسلایسر یا برش زغال در اندازه های دلخواه و مورد نیاز برش می دهیم و به بازار عرضه می کنیم

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *