0

سفری تابستانه به کیش و قشم

هنگامی که وارد فصل تابستان می شویم، میزان زمان بیکاری بسیاری از ما هم بیشتر می شود! دانش آموزان و دانشجویان با توجه به تمام شدن فصل امتحانات تا زمان بازگشایی مجدد آن سرشان خلوت تر است و افراد شاغل هم ممکن است زمان بیکاری بیشتری داشته باشند. همین مسئله باعث می شود تا با وجود گرم بودن تابستان، سفرهای تابستانه هم بیشتر شود. یکی از سفرهایی که می توانید در تابستان بروید، سفر به کیش و قشم است. کیش و قشم از جزایر جنوبی ایران بوده و هر سال ميزبان هزاران مسافر از سراسر کشور هستند. اگر می خواهید به جزیره کیش سفر کنید، می توانید با اجاره ویلا در کیش خیالتان را بابت محل اقامت راحت کنید.

سفر در تابستان به جزایر کیش و قشم

تابستان زمان مناسبی برای سفر است. البته در تابستان آب و هوای بسیاری از مناطق کشور گرم است و حتی در برخی مناطق رطوبت بسیار زیادی در هوا وجود دارد. اما با توجه به این که بسیاری از افراد در تابستان زمان آزاد بیشتری دارند، ترجیح می دهند که سفری تابستانه داشته باشند. یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تا افراد در تابستان سفر کنند، فشار کاری و تحصیلی است، که از عید تا تابستان متحمل می شوند. به همین دلیل است که ترجیح می دهند یک سفر تابستانه به جزایری نظیر کیش و قشم داشته باشند.

کیش و قشم از جزایری هستند که در جنوب ایران واقع شده اند و در آن ها، تفریحات و سرگرمی های بسیار زیادی وجود دارد. از خرید گرفته تا استفاده از وسایل سرگرم کننده و شنا در دریای جنوب. اگر شما هم جزء افرادی هستید که می خواهید سفری تابستانه داشته باشید، کیش و قشم گزینه های بسیار مناسبی هستند، البته اگر بتوانید با گرما و رطوبت هوا کنار بیاید. غیر از گرما، هیچ مشکل دیگری وجود ندارد و اگر بتوانید ماه مناسبی از تابستان را برای سفر انتخاب کنید، شانس این را خواهید داشت که به شلوغی مسافران برخورد نکنید.

اجاره اقامتگاه در کیش و قشم برای تابستان

اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید در فصل تابستان به جزایر کیش و قشم سفر کنید، باید یک اقامتگاه برای ماندن در این جزایر داشته باشید. در کیش و قشم اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از آن ها را رزرو کنید. اگر محدودیت بودجه نداشته باشید، می توانید یک ویلای لاکچری و استخردار رزرو کنید تا در طی روز در حال آب تنی و لذت بردن از آن باشید. شب که هوا خنک تر می شود، می توانید به سراغ گردش و تفریح در جزیره بروید تا دیگر با مشکل گرم بودن هوا روبرو نشوید.

البته اگر محدودیت بودجه داشته باشید، ممکن است برای شما رزرو ویلای لاکچری که شبی چند میلیون تومان هزینه دارد به صرفه نباشد. در این صورت با اجاره اقامتگاه های ارزان تر می توانید یک سفر دلنشین را تجربه کنید. اجاره سوئیت می تواند یک راه کار کم هزینه و مناسب برای اقامت در جزایر کیش و قشم باشد. همچنین اگر راحتی سفر برای شما مهم است، می توانید هتل رزرو کنید و از امکانات داخلی آن هم استفاده کنید. البته کیش یکی از جزایری است که گاهی اوقات اجاره ویلاهای ارزان نسبت به رزرو هتل هزینه کمتری دارد و می توانید روی این موضوع هم حساب باز کنید.

آب و هوای جزیره کیش و قشم در تابستان

هر چه به فصل تابستان نزدیک تر می شود، آب و هوای مناطق جنوبی ایران رو به گرما حرکت می کند. گرمای این منطقه برای بسیاری از ما غیر قابل تحمل است و تنها مردمانی که ساکن مناطق گرم کشور هستند می توانند آن را تحمل کنند. البته تنها مسئله گرما اذیت کننده نیست، بلکه رطوبت هوا هم شما را اذیت می کند. چرا که مناطق جنوبی ایران در نزدیکی خلیج فارس هستند و همین مسئله باعث می شود تا رطوبت این دریا هوای آن منطقه را شرجی کند. بنابراین شرجی و گرم بودن آب و هوای این منطقه ممکن است شما را اذیت کند.

کیش و قشم هم از مناطقی هستند که در جنوب کشور واقع شده اند و از این قضیه مستثنی نیستند! در واقع کیش و قشم جزایری گرم و مرطوب در فصل تابستان هستند و ممکن است نتوانید گرمای آن را تحمل کنید. البته شما می توانید جوری برنامه ریزی کنید که از عصر به بعد را در جزیره به گردش بپردازید. بقیه روز را می توانید با اجاره ویلا در قشم با جاباما در این جزیره بگذرانید. با اجاره یک ویلای استخردار می توانید در زمان های گرم روز به آب تنی بپردازید و از آن لذت ببرید. بنابراین اگر بتوانید با گرما و رطوبت هوای این منطقه کنار بیایید، سفر تابستانه به کیش و قشم می تواند جذاب باشد.

لباس مناسب برای سفر به جزایر کیش و قشم

در این منطقه آب و هوای گرم باعث می شود تا خیلی عرق کنید! عرق کردن یکی از مسائلی است که باعث می شود تا مسافرت به این منطقه برای شما سخت باشد. البته راه کاری وجود دارد و اگر رعایت کنید می توانید تا حدی گرمای هوا را برای خودتان بهبود ببخشید. لباس های نازک نخی می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد تا در روزهای گرم سال در جزایر کیش و قشم کمتر اذیت شوید. شما می توانید یک تیشرت نازک بپوشید تا گرما خیلی شما را اذیت نکند. البته در این صورت هم احتمال سوختن پوست شما وجود دارد که می توانید از کرم های ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

جاذبه های دیدنی کیش و قشم

اگر قصد سفر به جزایر کیش و قشم را دارید، باید ابتدا جاذبه های دیدنی کیش و قشم را بشناسید. در کیش جاذبه های تفریحی و توریستی مختلفی وجود دارد که می تواند شما را برای چند روز سرگرم کند. بنابراین پیش از سفر به کیش ابتدا جاذبه های این منطقه را بشناسید تا بتوانید از سفر تابستانه خود به کیش و قشم لذت ببرید.
همچنین اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید، باز هم جاذبه های دیدنی زیادی در اختیار شما قرار دارد. با شناخت این جاذبه ها می توانید سفر به قشم را برای خودتان جذاب تر کنید و یک سفر فراموش نشدنی برای خود خلق کنید.

اجاره اقامتگاه برای سفر به کیش و قشم

برای سفر به جزایر کیش و قشم باید اقامتگاه رزرو کنید تا بتوانید در آن استراحت کنید! به خصوص در فصل های گرم سال، باید یک اقامتگاه مناسب رزرو کنید تا بتوانید در هر زمانی که خواستید استحمام کنید. برای اجاره اقامتگاه مناسب نظیر اجاره سوئیت ارزان در کیش و قشم پیشنهاد می کنیم از پلتفرم جاباما استفاده کنید.

جاباما نام پلتفرمی است که با استفاده از آن می توانید اقامتگاه های مختلفی را در شهرهای مختلف ایران رزرو کنید. همچنین در این پلتفرم می توانید هتل ها، ویلاهای لاکچری، ویلاهای ساده، سوئیت و انواع دیگر اقامتگاه ها را ببینید و رزرو کنید. مسئله مهم در پلتفرم جاباما این است که شما می توانید اطلاعات و تصاویر واقعی مربوط به هر اقامتگاه را در صفحه مربوط به آن مشاهده کنید. سپس اگر با سلیقه و نیاز شما تناسب داشت، آن را به صورت آنلاین رزرو کنید. پس از رزرو کافی است در زمان مشخص شده به لوکیشن موردنظر مراجعه کنید و اقامتگاه خود را تحویل بگیرید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *