8

نگاهی به دوچرخه ویوا یکی از بهترین برندهای بازار

دوچرخه ویوا

دوچرخه ویوا به ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب معروف است. دوچرخه سواری ضمن حفظ سلامت انسان می‌تواند از آلودگی هوا نیز جلوگیری کند، اما قطعاً انتخاب یک برند مطرح است که می‌تواند ایمنی و سلامت دوچرخه سوار را تضمین کند. بنابراین توصیه می‌شود برای خرید دوچرخه به دنبال برندهای مشهور باشید که سابقه‌ای درخشان در تولید دوچرخه‌های مختلف در سبک‌های گوناگون دارند. خرید دوچرخه ویوا می‌تواند انتخابی ایده‌آل و خوش رکاب باشد. قیمت دوچرخه های ویوا در مقایسه با کیفیتی که ارائه می‌دهند بسیار معقول و قابل قبول است.

چرا خرید دوچرخه ویوا توصیه می‌شود

شرکت سازنده دوچرخه ویوا VIVA در سال 1992 در چین تأسیس شد. این برند در حال حاضر یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین برندها در میان تولیدکنندگان دوچرخه محسوب می‌شود. ویوا پس از مدتی پا در عرصه رقابت با برندهای مشهور جهانی گذاشت و چیزی نپایید که به یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان دوچرخه در چین تبدیل شد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا توانسته نام این برند را در میان دوچرخه سواران ماندگار کند. دوچرخه‌های این برند بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده و کاملاً استاندارد و قابل اعتماد هستند. اکنون بعد از گذشت بیش از سه دهه ویوا توانسته با تکیه بر تحقیق و توسعه روزانه و تلاش مداوم در جهت بهبود کیفیت محصولات خود در عرصه سبک‌های گوناگون به یکی از برندهای پیشرو در بازار کشور تبدیل گردد. این برند همواره در تلاش است تا با استفاده از بهترین فناوری‌ها و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها محصولاتی درجه یک را به مشتریان خود عرضه کند. گفتنی است تولیدات برند ویوا در حال حاضر به 45 کشور جهان از جمله ایران صادر می‌شود. محصولات این برند در کشورهای سریلانکا و ماکائو نیز تولید می‌شود.

انواع مختلف دوچرخه ویوا کدام هستند

در میان حجم وسیعی از مدل ها و سبک های مختلف شاهد آن هستیم که تولیدات این برند شامل دوچرخه ویوا بزرگسال و دوچرخه ویوا کودک می‌شود. مدل های بزرگسال دوچرخه ویوا شامل سبک کوهستان، کورسی و شهری بوده و دوچرخه کودک ویوا در مدل‌های دخترانه و پسرانه تولید می‌شود و تنوع بسیار بالایی دارد

. در مورد سبک کوهستان انواع مدل ها که بنابر مسیرهای مختلف تجهیز و تولید گشته است برای سلیقه های خریداران تولید شده است. اکثرا این تولیدات از نظر قطعات به هم نزدیک بوده و تنها به سبب تفاوت در تنه است. در مورد دوچرخه کودک نیز اصلی‌ترین تفاوت به جنسیت بر می‌گردد. اینکه دوچرخه دخترانه باشد یا پسرانه؟ این موضوع به طور قطع در طراحی، قطعات، رنگبندی و حتی در بعضی مواقع آلیاژ نیز تاثیر خواهد داشت. اما مطمئن هستیم که برند معتبری مثل ویوا با توجه به سلیقه و علاقه هر مخاطب سعی در تولید بهترین محصول دارد.

محدوده قیمت دوچرخه ویوا به سبک طراحی و سواری آن بستگی دارد. این تولیدات با توجه به نیاز و هدف دوچرخه سواران طراحی و ساخته شده‌اند. بنابراین در هر یک از آن‌ها از تجهیزات و قطعات مختلفی استفاده شده است. تفاوت در تجهیزات مورد استفاده، سطح تکنولوژی به کار رفته و نوع طراحی دوچرخه‌های ویوا بر قیمت آن‌ها تأثیر می‌گذارد. البته یک اصل همواره رعایت می‌شود و آن هم تطابق کامل قیمت و کیفیت در بازار رقابتی است که ویوا نشان داده در این مورد تمام دقت خود را به کار بسته تا از رقبا جا نماند.

 

دوچرخه کوهستان ویوا

 

 

بهترین مدل‌های دوچرخه ویوا سبک کوهستان

یکی از مشهورترین سبک‌های دوچرخه ویوا، مربوط به دوچرخه کوهستان است. این برند مدل‌های متنوعی را در این سبک طراحی و تولید کرده که هر یک به تجهیزات خاصی مجهز هستند. دوچرخه‌های کوهستان ویوا به دوشاخ کمک فنر دار مجهز بوده و برخی از آن‌ها دارای قابلیت قفل شو هستند. این ویژگی یک سواری مطلوب و سریع را در مسیرهای ناهموار کوهستانی برای دوچرخه سوار به ارمغان می‌آورد. اکثر دوچرخه‌های ویوا سبک کوهستان از فریم آلومینیومی ساخته شده‌اند. این برند از قطعات فنی با کیفیت و درجه یک برند شیمانو در تولید دوچرخه‌های خود استفاده نموده و در سایزهای مختلف 26، 27.5 و 29 طراحی و تولید شده‌اند. اگر قصد سواری در مسیرهای ناهموار کوهستانی را دارید خرید دوچرخه کوهستان ویوا را به شما توصیه می‌کنیم.

برند ویوا برای هر ورزشکار یک مدل مناسب طراحی کرده تا بتواند نیاز دوچرخه سواران بسیاری را برطرف کند. بنابراین نمی‌توان گفت کدام مدل دوچرخه ویوا بهتر و کدام مدل بدتر است. در واقع باید ابتدا نیاز خود را تعیین کنید. سپس بر اساس نیاز خود بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید. اما در ادامه به چند نمونه از پرفروش‌ترین و پر طرفدارترین مدل‌های دوچرخه کوهستان ویوا اشاره‌ای خواهیم داشت.

  • دوچرخه ویوا First 27.5 : دارای فریم آلومینیوم، دنده حرفه‌ای 30 سرعته برند شیمانو، ترمز هیدرولیک، دوشاخ قفل شو ریموت دار، مجهز به تایر پهن، شانزمان 10 حالته.
  • دوچرخه 27.5 Viva Blazeمجهز بودن به فریم آلومینیوم، دوشاخ کمک فنر دار، دنده 24 سرعته برند شیمانو، ترمز هیدرولیک از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل است.
  • دوچرخه 27.5 Viva Fly 1.0از مشخصات بارز این مدل مجهز بودن به فریم آلومینیوم، دوشاخ جلو بادی قفل شو ریموت دار، سیستم دنده 30 سرعته برند شیمانو، ترمز هیدرولیک، شانزمان دئور شیمانو است.
  • دوچرخه ویوا Sydney 26: از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل پر فروش می‌توان به فریم آلومینیومی، دوشاخ کمک دار، ترمز ویبریک، سیستم سرعت 3*7 کلاچ دار برند شیمانو اشاره کرد.

دوچرخه 26 ویوا

معروفترین سایز در خانواده دوچرخه کوهسان مربوط به دوچرخه 26 است. به همین سبب دوچرخه ویوا سایز 26 از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. در این سایز تمامی مدل ها از بدنه آلومیینیومی ساخته شده اند و با قطعات برند شیمانو تجهیز گشته‌اند. برخی از مدل های 26 دارای سیستم تعلیق دو کمک برخی دیگر تک کمک بوده که البته دوران دوچرخه های 26 دو کمک کم کم به سر آمده و بیشتر خریداران به سمت تک کمک علاقه داند. علت این امر هدر رفت انرژی کمتر و راحتی و تسلط بیشتر در هنگام دوچرخه‌سواری است.

دوچرخه 27.5 ویوا

همانطور که می‌دانید این سایز چند سالی است که توسط برندهای بزرگ مورد استقبال قرار گرفته است. به علت گشتاور بالاتر و راندمان بیشتر این سایز نسبت 26 توصیه می‌شود. دوچرخه ویوا 27.5 تنها در مدل های تک کمک تولید می‌گردد. هم‌چنین برخی مدل های دوچرخه 27.5 ویوا با فریم های Hydroform تجهیز شده که جای جوش در آن ها محو گشته است. اگر برای خرید به دنبال یک دوچرخه شهریو  کوهستانی هستید که همه جا بهترین سواری را داشته باشد قطعا دوچرخه 27.5 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

دوچرخه کودک ویوا

 

بهترین مدل‌های دوچرخه کودک ویوا

دوچرخه کودک از تنوع خوب در کنار طرح های جذاب برای دختران و پسران برخوردار است. از طرف دیگر آنچه که در دوچرخه کودک ویوا جلب توجه می‌کند توجه به ایمنی است.  بنابراین نوع طراحی و کیفیت قطعاتی که در ساخت دوچرخه کودک به کار می‌رود بسیار مهم است. انواع مدل های دوچرخه کودک ویوا شامل دوچرخه دخترانه و دوچرخه پسرانه  در سایزهای 12، 16، 20 و 24 تولید و با بازار عرضه می‌شود.هر کدام از تولیدات با ظرافت مثال زدنی در ساخت به بهترین نحو برای کودک بهینه سازی گشته تا لذت کافی را از دوچرخه سواری ببرد. از لحاظ کیفی می‌توان گفت که تقریبا تمام این مدل ها در یک سطح مشخص هستند و برتری خاصی نسبت به هم ندارند. در ادامه به چند نمونه از پرفروش‌ترین مدل‌های دوچرخه کودک برند ویوا اشاره‌ای کوتاه خواهیم داشت.

  • دوچرخه ویوا سایز 24 مدل Fashion: دارای بدنه آلومینیوم، ترمز ویبریک تکترو، دوشاخ کمک فنر دار و سیستم دنده 21 سرعته برند شیمانو.
  • دوچرخه کودک ویوا سایز 20 مدل VIVA TRAVEL: بدنه آلومینیوم، سیستم دنده 21 سرعته کلاچ دار برند شیمانو، ترمز ویبریک، توپ تنه بلبرینگی.
  • دوچرخه کودک مدل Viva 20 Oxygen: دارای فریم آلومینیوم، دوشاخ جلو کمک فنر دار، سیستم دنده 21 سرعته کلاچ دار برند شیمانو، ترمز لقمه‌ای، شانزمان برند شیامنو تورنی.

خرید دوچرخه ویوا از آریا چرخ

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از فروشگاه اینترنتی آریا چرخ بهره مند شدن از مشاوره‌های تخصصی و فنی قبل از خرید است. اگر سبک دوچرخه مورد نیاز خود را تعیین کرده‌اید اما در انتخاب میان مدل‌های موجود در این سبک دچار تردید شده‌اید قطعاً یک مشاوره تخصصی می‌تواند بهترین کمک برای شما باشد. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید درباره 24 سرعته یا 21 سرعته بودن دوچرخه خود تصمیم گیری کنید. همچنین نوع ترمز، دوشاخ و غیره را راحت‌تر انتخاب خواهید کرد. کارشناسان آریا چرخ با ارائه مشاوره تخصصی سعی در کسب رضایت خریداران برای انجام خریدی مطمئن و آسان دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رامین گفت:

    من حدود 9 سال هست که مدلهای مختلف دوچرخه ویوا را دارم و استفاده می‌کنم، عالیه حرف نداره

  2. حسین گفت:

    برند خوبیه اما تنوع مدلهای سایز ۲۹ خیلی کمی داره. در مقایسه با جاینت واقعا قیمت مناسبتر داره و کیفیت ساخت و قطعاتش عالیه

  3. مهدی گفت:

    بنظرم با توجه به قیمت و کیفیت و تنوع خوبی که محصولات ویوا دارند برای خرید گزینه خوبی هستند، من چند مدتی هست که دنبال خرید دوچرخه هستم و خیلی از دوستام دوچرخه ویوا دارند که پیشنهاد می‌دهند

  4. شاهین گفت:

    کلا دوچرخه خوبه خیلی فرقی نداره که چه مارکی باشه واقعا وسیله مفیدی هست.

    1. kambiz گفت:

      به نظر من فرق میکنه
      وقتی دوچرخه خوب نباشه سواری خوبی نمیده و ناخودآگاه از دوچرخه سواری زده میشی اما یه دوچرخه خوب تو رو دوچرخه سواری نگه میداره

  5. Aria گفت:

    من تو این چندسالی که از دوچرخه ویوا استفاده میکنم خیلی راضی بودم و سواری به شدت نرمی داره

  6. kambiz گفت:

    بهترین برندهای دوچرخه ویوا و جاینت هستن، سواری آنها عالی هستن

  7. حامد گفت:

    خوب بود