0

یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای شروع کسب و کارتان

همه ما با انواع حبوبات آشنا هستیم و با کاربرد و خواص آن آشنا هستیم. اگر به دنبال کسب و کار با سطح درآمد بالا هستید پیشنهاد ما به شما کار کردن در حوزه لپه است. لپه در بیشتر غذاهای سنتی و محلی ایرانی استفاده می شود با این توصیف لپه می تواند شما را ثروتمند کند. در ادامه چند نوع لپه را بررسی می کنیم.

لپه باقالی پلو

باقالی پلو با گوشت چرخ کرده یکی از آسان ترین و راحت ترین پلو ها می باشد که برعکس ساده بودن آن فوق العاده خوشمزه است. باقالی پلو رسپی های متفاوتی دارد و با گوشت یا مرغ تهیه می شود ولی تهیه آن با گوشت چرخ کرده و لپه باقالی پلو به روشی که به شما خواهیم گفت طعمی بی نظیر را تجربه خواهید کرد. شما حتی می توانید برای مجالس خود این پلو متفاوت را تهیه کنید و یا اگر زمان کافی برای تهیه یک غذای خوشمزه ندارید حتما این باقالی پلو با گوشت چرخ کرده را تست کنید. شما می توانید باقالی پلو را به صورت دمی یا آبکش تهیه کنید.

لپه ریز

لپه محصولی عالی و با ارزش امروزه برای طعم انواع خورشت استفاده می شود و علاوه بر این که از طعم عالی برخوردار است همچنین دارای خواص فراوانی است که این سبب می شود افراد از لپه ریز به میزان فراوان استفاده کنند که این امر بسیار عالی است. افراد از آن به عنوان یک دارویی طبیعی برای درمان بیماری های خود استفاده می کنند که این امر بسیار عالی است. این محصول امروزه در تهیه فلافل نیز استفاده می شود. توزیع کننده لپه ریز خام اعلا امروزه این محصول را در بسته بندی های مناسب و به بهترین شکل انجام می دهد و در تمام مناطق کشور توزیع می کند.

لپه شامی

شامی از جمله غذاهای نانی خوشمزه و محبوب ایرانی است که با گوشت، تخم‌مرغ، سیب‌زمینی، آرد نخودچی و گاهی به اضافه برخی حبوبات درست می‌شود. در کشورمان شامی‌های مختلف مانند شامی ترش، شامی بابلی، شامی مرغ و لپه شامی درست می‌شوند. در این مطلب با طرز تهیه شامی لپه آشنا خواهید شد و نکات مهم در پخت آن را یاد خواهید گرفت. شامی لپه با گوشت، تخم‌مرغ، سیب‌زمینی، نخود، لپه، پیاز و مقداری آرد نخودچی درست می‌شود و پخت آن اصلا کار سختی نیست. از آن‌جایی که در پخت این شامی از گوشت، تخم‌مرغ و حبوبات استفاده می‌شود، پروتئین زیادی دارد. البته شامی در روغن سرخ می‌شود، بنابراین کالری زیادی دارد و بهتر است آن را در وعده ناهار میل کنید. همچنین نخود و لپه شامی را باید از قبل بخیسانید تا نفخش گرفته شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *