0

چند تکنیک ساده برای دستیابی به موفقیت و ثروت

دستیابی به موفقیت و ثروت

اگر شما نیز به دنبال یک منبع کسب درآمد سریع و آسان هستید تنها کافیست تا با ما همراه باشید و کار خودتان را در زمینه معامله کالاهای صیفی مانند پیاز و سیب زمینی شروع کرده و به راحتی پس از مدت زمان کوتاهی به درآمد برسید.

پیاز منجمد

از مواردی که این روزها در میان مشاغل خانگی و همچنین آشپزخانه های تهیه غذا در سطح شهر وجود دارد استفاده از پیاز منجمد امری بدیهی و موجب گردیده که در استانهای اصفهان زنجان همدان این امر مهم زیاد به چشم می خورد.

این مورد یعنی منجمد کردن فقط به این محصول محدود نمی شود و حتی سیب زمینیها انواع خوراکیها گوشتها شاه میگو ماهی و همه مواردی که در آشپزی مان زمان زیادی را می برند می توان برش داد شستشو کرد و در بسته های پلاستیکی زیپ دار قرار داد درخصوص این مورد یعنی پلاستیکهای زیپ دار این مورد را اضافه کنم که بسته بندیهایی دیگری هم هستند که می توانند برای نگه داری بهتر این نوع از محصولات غذایی به ما کمک کنند.

سیب زمینی پشندی

یکی از محصولات کشاورزی که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است را سیب زمینی می گویند  و سیب زمینی پشندی را میتوان به صورت پفکی نیز در آورد و محتوای غذایی سیب زمینی پشندی بسته به نوع و نحوه تهیه آن می تواند متفاوت است و به عنوان مثال، سرخ کردن سیب زمینی کالری و چربی بیشتری نسبت به پختن آنها اضافه می نماید.

همچنین لازم به ذکر است که پوست سیب زمینی حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی است و پوست کندن سیب زمینی می تواند محتوای غذایی آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و سیب زمینی حاوی نوع خاصی از نشاسته به نام پودر نشاسته مقاوم می باشد که این نشاسته تجزیه نمی شود و به طور کامل توسط بدن جذب می شود اما در عوض، به روده بزرگ می رسد و در آنجا منبعی از مواد مغذی برای باکتریهای مفید روده شما می شود.

 

دستیابی به موفقیت و ثروت

ترشی لیته گل کلم و هویج

از گذشته تاکنون مخلفاتی چون ترشیجات، جزو بخش های خوشمزه سفره های ایرانی بوده که یکی از فاکتورهای اصلی برای خوش آب و رنگ کردن غذا و لذت بیشتر از آن محسوب می شود و ترشی لیته گل کلم و هویج بازاری با طعم بی نظیر خوشمزه اغلب از ترکیب شدن سبزیجات با سرکه یا آب نمک و به شکل های مختلفی تهیه می شود.

تفاوت اصلی ترشی ها در اندازه خرد شدن آن می باشد، به علاوه با توجه به ذائقه افراد می توانند دارای ادویه های متنوعی باشند و ترشی لیته یک مورد از ترشیجاتی است که رواج بیشتری بین تمامی خانواده ها دارد که در آن سبزیجات به اندازه خیلی ریز و متوسط خرد می شوند، ترشی بندری و هفت بیجار را می توان از چاشنی های دلچسب محلی نواحی شمالی و جنوبی کشور به حساب آورد.

 

دستیابی به موفقیت و ثروت

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *