0

جشنواره ای که من را به سمت خوشبختی برد

روزی که در جشنواره ای از درب و پنجره شرکت کردم و با انواع آن آشنا شدم تصمیم گرفتم در این حرفه مشغول به فعالیت شوم و همین تصمیم باعث شد من به سمت خوشبختی حرکت کنم و ثروتمند شوم در ادامه با انواع آنها بیشتر آشنا شوید.

پنجره upvc

یکی از اصلی ترین مزایای پنجره upvc عایق صدا و انرزی بودن هست که به این طریق هم به آرامش می رسید و هم در انرژی صرفه جویی می کنید. اگر چه در ابتدا آنها را فقط به رنگ سفید تولید می کردند که به همین خاطر به محصولات خانگی upvc  انتقاداتی وارد شد و آن موقع بود که سازندگان به فکر رنگهای دیگر افتادند و الان با سفارشی سازی آن دست مشتری برای انتخاب رنگ باز شده است.

امروزه UPVC در مجموعه‌ ای از رنگها و بافتهای خارق‌العاده برای همه سلیقه ها عرضه می‌شود. به خاطر تنوع رنگ می توانید از میان سایه های کرم، آبی مه ‌آلود و سبزهای ملایم یا رنگهای خاکستری و مشکی آنتراسیت طرح و مدلی شیک‌ تر و زیباتر انتخاب کنید.

پنجره ارسی

شما می توانید با جستجو در اینترنت و مشاهده عکس بناهای تاریخی همچون ارگ کریم خان، شمس العماره، چهل ستون، کاخ گلستان و بنای دیوانخانه، باغ دولت آباد و مواردی دیگر، پنجره ارسی را بهتر ببینید و بشناسید.

یکی از مهم‌ ترین و بارز ترین تفاوت هایی که میان پنجره های ارسی و پنجره های معمولی وجود دارد نحوه باز شدن پنجره است که به سمت بالا می باشد.

متریال به کار رفته در تولید این نوع پنجره چوب و شیشه است و در طراحی آن از اشکال هندسی همچون مربع، دایره، نیم دایره، مستطیل و سایر نقوش استفاده شده است که با بهره گیری از نقوش اسلیمی، بته جقه، گره چینی و چهار پر، محل و جایگاه آن ها به خوبی و زیبایی مشخص می شود.

پنجره چوبی

از نظر معنی واژه ایی پنجره خود از دو واژه تشکیل شده است، پن به معنی بستن و جره به معنی دارای قرینه که می توانیم توجهتان را جلب کنیم که در خیلی از موارد پنجره چوبی به صورت قرینه تولید و نصب می شوند ولی از آنجا که هر مسئله ایی استثنایی دارد می توانید در خیلی از فروشگاه های وسایل ساخت ساز منزل در قسمت در و پنجره شاهد پنجره غیر همسان و با اشکالی مختلف باشید که این نوع پنجره در بیشتر اوقات به سفارش مشتری بوده است.

پنجره با توجه به نیازهای مشتری و یا نمای ساختمان و جایی که در آن قرار است نصب شود تغییر می کند و حتی می تواند به بلندی کل ساختمان باشد تا به عنوان نور گیر استفاده شود یا حتی به کوچکی یک مربع پنج سانتی متری باشد تا در وسایل خونه سازی بچه ها نصب شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *