4

8 فاکتور مهم خرید لباس 

لباس و ارتباط آن با ماهیت و رشد شخصیت ما

مهمترین فاکتوری که در هنگام خرید لباس و پوشیدن باید در نظر گرفت بهبود شخصیت ماست ، از آنجایی که همه ما کارهای زیادی را برای بهبود شخصیت خود انجام می دهیم و لباس اولین چیزی است که شخصیت ما را به دیگران نشان می دهد، خرید لباس همان عنصری از زندگی ماست که با آن در هیچ مرکز خریدی یا حتی  فروشگاه آنلاین لباس، خسته نمی شوید. خرید و انتخاب لباس بدون در نظر گرفتن برخی عوامل مهم که بر شخصیت ما تأثیر می گذارند کار آسانی نیست. با غفلت از این عوامل، بدترین لباس ها را خواهید گرفت، اما با در نظر گرفتن این عوامل بهترین انتخاب های متناسب با شخصیت خود را نیز دریافت خواهید کرد ما دراین مقاله از مجله مُد رمگا به شما کمک خواهیم کرد تا در هنگام خرید هر لباسی قدرتمند و آگاهانه تصمیم بگیرید .

  1. رنگ

رنگ اولین فاکتور هنگام خرید ویا پوشیدن لباس است زیرا نشان دهنده شخصیت ماست. شما باید رنگ لباستان را با توجه به موقعیت انتخاب کنید. به فرض مثال اگر جایی که می‌روید تم آبی است وقتی به سراغ یک لباس مشکی می‌روید، کمی ناجور به نظر می‌رسد یا حتی این موضوع کل تم را خراب کند. رنگ لباس نشانگر روحیه  خوب یا بد ماست .

  1. جنس پارچه

مواد تشکیل دهنده لباس یا همان پارچه نیز یکی دیگر از عوامل است چراکه هیچ کس دوست ندارد با خرید لباسی از جنسی نامطلوب پول خود را هدر دهد، بنابراین باید در هنگام خرید مراقب مواد باشید لباستان از جنس  مواد با کیفیت و مرغوب و بادوام باشد.

  1. فروشگاه قابل اعتماد

فروشگاهی که لباستان از آن تهیه میکنید یکی دیگر از عوامل شناخت شخصیتی شماست. شناخته شدن برندی که شما از آن خرید میکنید تاثیری مستقیم بر نگاه افراد دور شما بر شما دارد بنابراین فروشگاه های شناخته شده و دارای محصولات با کیفیت پله ی در ارتقای شخصیت ظاهری شما هستند .

  1. اندازه صحیح

اشتباه در سایز لباس اشتباهی است  که جبرانش بسیار سخت است  لباسی که می خواهید بخرید باید دقیقا با سایز شما یکسان باشد.خرید سایز اشتباه تبعات بسیاری مانند بلا استفاده بودن لباس و همچنین هدر رفت پول و… را به دنبال دارد بنا براین داستن سایز لباس نکته بسیار مهم در انتخاب درست شماست .

  1. مُد لباس

برای مطرح شدن و بیشتر به چشم آمدن و حفظ ظاهری درست هر نوع لباسی که میخرید چه مردانه، چه زنانه و چه نوزادی، باید از آخرین مد و ترند آن زمان باشد تا بتوانید با غرور در کنار اطراف قدم بزنید. مُد در لباس آگاهی شما را نسبت به اهمیت ظاهری خویش به دیگران القا میکند.

  1. دستورالعمل های شستشو و مراقبت

نکته ای که حتی شاید از خریدن لباس با اهمیت تر باشد حفظ و مراقبت از لباس است برای پوشیدن و استفاده صیحی از لباس شما باید به برچسب ساخت پارچه یا همان علائم هیروگلیف توجه بسیاری داشته باشید و آنها را رعایت کنید،

  1. بافت

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید یک لباس خوب بایستی مورد توجه قرار بگیرد بافت پارچه آن است چراکه همیشه این پارچه ی نرم و صاف است که باعث میشود شما در لباس احساس راحتی کنید. بنابراین در نظر گرفتن این مهم از الویت های یک خرید خوب است .

  1. کیفیت خوب

ترکیب تمامی موارد ذکر شده در بالا این امکان را به شما میدهد تا بهترین انتخاب را برای خرید یک لباس خوب برای خود تجربه کنید و جمع بندی این موارد  به کیفیت لباس های شما ختم میشود اما توجه به اینکه چه کیفیتی از چه برند و و چه رنگی را در چه محلی بپوشید همچنان جزو نکات بسیار مهم است و فقط خریدن آن لباس ارزش شخصیتی شما را پدیدار نمیکند.امروزه در تمامی فروشگاه های برند اشخاصی هستند که به آنها استایلیست می گویند وظیفه آنها معرفی ، راهنمایی و تشخیص مُد برای ظاهر شما و جانمایی لباس خریداری شده در کمد لباس شماست.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بنیامین گفت:

    مطلب خوب و مفیدی بود 👍

  2. مژگان گفت:

    مطلب بسیار مفیدی بود👍👍👍

  3. مژگان گفت:

    ممنون از مقاله جالبتون👏👏👏

    1. تاپ کوپن گفت:

      ممنون که سایت خودتون رو دنبال میکنید