4

7 محصول با کیفیت و ارزان قیمت بازار

این روز ها به علت نوسانات شدید ارز قیمت لوازم خانگی مرتب در حال تغییر است و به شدت بالا رفته است. به همین دلیل پیدا کردن محصولاتی با قیمت مناسب کمی دشوار شده است. البته مدل های مختلف لوازم خانگی وجود دارند که علاوه بر طراحی زیبا و مدرن و کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هم دارند.

افرادی که قصد خرید جهیزیه و لوازم خانگی را دارند این مطلب بنان شاپ را از دست ندهند چرا که 7 محصول بسیار با کیفیت و قیمت مناسب را معرفی کرده است.

آبمیوه گیری

با خرید دستگاه آبمیوه گیری هر زمان که اراده کردید می توانید در کمترین زمان ممکن یک آبمیوه سالم و خوشمزه تهیه کنید.

آبمیوه گیری چهار کاره دسینی مدل 222 با قدرت موتور 1600 وات، دو سطح سرعت متفاوت، وجود سیستم ضد چکه و همچنین ورودی دهانه بزرگ با دارا بودن قیمت مناسب گزینه ای عالی برای خرید محسوب می شود.

قهوه ساز

این روزها مصرف قهوه نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و دستگاه های قهوه ساز نیز جزو وسیل های ضروری منزل می باشد.

قهوه ساز  فیلیپس مدل HD-7447 دارای توان 1000 وات و ظرفیت 1.2 لیتری می باشد. به کمک این قهوه ساز می توانید در مدت زمان 10 دقیقه به اندازه 10 الی 15 فنجان قهوه آماده کنید. در کمترین زمان ممکن می توانید قهوه ای خوش طعم و خوش عطر را تهیه کرده و نوش جان کنید.

چای ساز

محبوب ترین نوشیدنی در بین ما ایرانی ها چای است. با داشتن یک چای ساز خوب دیگر لازم نیست برای نوشیدن چای مدت زمان زیادی منتظر بمانید.

چای ساز بوش مدل TTA2201 یک وسیله ی جمع و جور با قدرت 1785 وات است که فضای بسیار کمی را در آشپزخانه ی شما اشغال می کند. با کمک این چای ساز می توانید در کمترین زمان ممکن چایی گوارا بنوشید. این محصول نیز جزو محصولات قیمت مناسب بازار می باشد.

 

جاروبرقی

در هنگام خرید لوازم خانگی خصوصا خرید جاروبرقی باید به یک سری فاکتورها از جمله قیمت جاروبرقی، قدرت موتور، ابعاد و وزن آن توجه ویژه ای شود. توجه به هر یک از این ویژگی ها شما را در انتخاب بهتر کمک می کند.

جاروبرقی سامسونگ SC4570 یکی از جاروبرقی‌های قدرتمند و باکیفیت موجود در بازار است که دارای طراحی زیبا و شیکی است که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. علاوه بر زیبایی این جاروبرقی از تکنولوژی روز بهره‌مند است و به کمک موتور قدرتمند خود می‌تواند مکشی فوق‌العاده را برای مکیدن انواع ذرات اعمال کند.

اتو بخار

داشتن یک اتوبخار قدرتمند برای داشتن استایلی مرتب و اراسته امری ضروری است. اتو بخار انواع مختلفی دارد و باید بر اساس نیاز و بودجه ی خود بهترین خرید را داشته باشید.

اتو بخار فیلیپس مدل GC2991 دارای توان مصرفی 2300 وات است و به این ترتیب می‌تواند به طور مستمر بخار را با فشار 40 گرم در دقیقه تولید کند. این اتو بخار مناسب برای مصارف خانگی است و دارای کفه‌ای از جنس استیم گلاید با قابلیت سرخوردگی بالا می‌باشد. با استفاده از این اتو بخار کلاسیک با نوک تیز می‌توانید به سرعت و با بهترین کیفیت لباس‌های خود را اتوکشی کنید.

چرخ گوشت

پس از شیوع کرونا کمتر از گوشت چرخ کرده آماده استفاده می شود و لزو استفاده از چرخ گوشت بسیار بیشتر شده است.

چرخ گوشت کنوود مدل MG510 با توان 1600 وات می‌تواند قدرت بالای این محصول باعث می‌شود این دستگاه قدرتمند حدود 1.5 کیلوگرم گوشت را در دقیقه با کیفیت بسیار بالا چرخ کند.

 

سرخ کن

افرادی که به فست فود علاقه مندند ولی می خواهند کمتر روغن مصرف کنند خرید سرخ کن توصیه می شود. سرخ کن ها با مصرف بسیار کم روغن در یک دمای مشخص در زمانی اندک غذایی لذیذ را تحویل شما می دهد.

سرخ کن دسینی مدل 8000 از سرخ کن های عالی و محبوب این شرکت است که خانم های خانه دار را از ایستادن پای اجاق گاز نجات می دهد و با توان 1700 وات، طراحی زیبا و رنگ مشگی براق مورد توجه کاربران زیبا پسند قرار گرفته است. سرخ کن دسینی مدل 8000 از جریان هوای داغ برای سرخ کردن و برشته کردن غذاها استفاده می کند، علاوه بر سرخ کردن، توانایی پخت و پز و گریل کردن دارد. دارای ظرفیت 11 لیتر و مجهز به صفحه ی کنترل لمسی برای تنطیم زمان و دما است. صفحه جلو از شیشه است که می توانید مراحل کار را مشاهده کنید.

جمع بندی

ارائه لوازم خانگی با قیمت مناسب و کیفیت بالا باعث می شود تمامی افراد بتوانند بر اساس نیاز خود بتوانند لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایند. با داشتن بودجه ای مناسب می توانید تمامی این محصولات با کیفیت و خوش قیمت را تهیه کنید و از استفاده ی آن ها لذت ببرید.

هدیه بنان شاپ

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بنان شاپ برای مشتریانی که میخواهند تجربه اولین خرید خود از بانه را داشته باشند کد تخفیف 100 هزار تومانی را لحاظ میکند. کافی است در هنگام تماس با پشتیبانی سایت و متخصصان مربوطه کد off100 را اعلام نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. عیسی احمدی گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون
    لطفا محصولات بزرگ مثل یخچال و تلویزیون خوش قیمت هم معرفی کنین

    1. تاپ کوپن گفت:

      ممنون از شما که مطالب رو دنبال میکنید.
      به روی چشم

  2. اسرین راد گفت:

    سلام. مرسی از مطلب مفیدتون برای منی که دارم جهیزیه میخرم واقعا کاربردی بود.

    1. تاپ کوپن گفت:

      سلام. ممنون که سایت خودتون رو دنبال میکنید. پیشاپیش تبریک تاپ کوپن رو بابت ازدواجتون پذیرا باشید.