0

5 نشانه بی کیفیت بودن شیرآلات ارزان!

شیرآلات ارزان قیمت از انواع شیرآلات وسوسه کننده است! اما همیشه با شک و تردید به کیفیت آن نگریسته می شود. مصرف کنندگان باور دارند قیمت شیرآلات ارزان کیفیت پایین آن را یادآوری می کند. اما این باور تا چه حد درست است؟ چطور می توان یک ست شیرآلات ارزان با کیفیت را از انواع غیر استاندارد آن تشخیص داد؟ مواردی مانند جنس غیر استاندارد، قیمت بیش از اندازه پایین، نداشتن گارانتی معتبر، سطح پرموج و ارگونومی پایین بی کیفیتی شیرآلات ارزان را نشان می دهند و اگر در فرایند تصمیم گیری خود با این فاکتورها روبه رو شدید بهتر است از خرید شیرآلات ارزان مورد نظرتان منصرف شوید. در ادامه به طور کامل 5 نشانه بی کیفیت بودن شیرآلات ارزان بررسی شده است.

1. جنس غیر استاندارد

جنس شیرآلات، با اینکه مهم ترین عامل در کیفیت آن ها است، توسط خریداران قابل تشخیص نیست. اما عاملی است که حداقل باید از فروشنده درباره آن سوال کنید. توجه داشته باشید که وزن نشان دهنده کیفیت نیست و در صورتی که جنس شیرآلات از آلیاژ برنج استاندارد باشد صرفاً نشان دهنده لوکس یا اقتصادی بودن شیرآلات است. آلیاژ شمش برنج استاندارد باید زیر 2.5 درصد سرب داشته باشد و عناصر عمده آن مس و روی است. این ترکیب در کارخانه توسط دستگاهی به نام کوانتومتر بررسی و تنظیم می شود. اگر جنس شیرآلات از پلاستیک، سرب، چینی و… بود، هر چقدر هم ارزان، آن را خریداری نکنید!

2. قیمت شیرآلات اهرمی ارزان بیش از اندازه پایین

قیمت شیرآلات ارزان مهم ترین نشانه کیفیت شیرآلات ارزان قیمت است. با گشت و گذار در بازار و یا فروشگاه های اینترنتی شیرآلات می توانید در مورد متوسط قیمت ست شیرآلات ارزان اطلاعات کاملی به دست آورید. با توجه به این قیمت برای خود مرزی تعیین کنید. اگر قیمت شیرآلات بهداشتی ارزان مورد نظر شما پایین تر از قیمت متوسط شیرآلات ارزان تولید شده توسط برندهای معتبر است؛ اصلا به سراغ خرید آن نروید! چرا که تولید شیرآلات استاندارد هزینه هایی دارد و قیمت شیرآلات ارزان و با کیفیت باید هزینه های تولید آن را پوشش دهد. شیرآلات بسیار ارزان امکان ندارد استاندارد باشد.

با اینکه قیمت شیرآلات اهرمی ارزان لزوماً نشان دهنده کیفیت آن نیست، اما می تواند به عنوان فاکتوری جهت سنجیدن کیفیت شیرآلات در نظر گرفته شود: قیمت شیرآلات ارزان تا حدی می تواند پایین باشد و این حد را باید با توجه به میانگین قیمت ست شیرآلات ارزان برندهای معتبر تعیین کنید. خرید شیرآلات ارزان قیمت متفرقه و بدون برند معتبر، شیرآلات استانداردی را نصیب شما نخواهد کرد.

3. نداشتن گارانتی معتبر

یکی از مواردی که معمولاً فدای قیمت شیرآلات اهرمی ارزان می شود گارانتی است. بعضی افراد در زمان خرید فکر می کنند حالا که مشکلی وجود ندارد! زمانی که شیرآلات دچار اشکال شد فکرش را می کنیم. این مورد به طور خاص در زمان خرید شیرآلات ارزان قیمت پیش می آید. شیرآلات بدون گارانتی ارزان تر است اما در صورت بروز اشکال خدمات پس از فروش به کمک شما نمی آید. حتی ممکن است این قیمت کمی ارزان تر به بهای پرداخت هزینه مجدد برای خرید شیرآلاتی جایگزین تمام شود. اگر شیرآلات بهداشتی مورد نظر شما دارای گارانتی معتبر نبود در خرید آن شک کنید.

4. سطح پر موج شیرآلات ارزان

یکی دیگر از نشانه های پایین بودن کیفیت شیرآلات ارزان پر موج بودن سطح آن هاست. در این حالت اصلاحاً پرداخت سطح شیرآلات به درستی و با دقت انجام نشده و در نتیجه بعد از آبکاری برآمدگی های ریزی در سطح آن خود را به شکل موج نشان می دهد. معمولاً در نور سرویس حمام و دستشویی این موج ها خود را نشان می داده و زیبایی شیرآلات را کاهش می دهد.

5. ارگونومی پایین شیرآلات اهرمی ارزان

حتماً تا به حال با شیرآلات ارزانی مواجه شده اید که کار با آن ها تقریباً آزار دهنده است! منظور از این مورد کوچک بودن یا بزرگ بودن اندازه شیرآلات نیست، بلکه منظور ارگونومی پایین آنهاست. به طور مثال دسته اهرمی برخی مدل ها به قدری کوتاه است که باز و بسته کردن آن با دشواری انجام می شود. یا آبریز برخی شیرآلات روشویی ارزان به قدری کوتاه است که در زمان شستشوی دست ها تماس با دیواره سینک پیش می آید. بهتر است از خرید شیرآلات ارزان قیمت با ارگونومی پایین خودداری کنید؛ چراکه مدل های شیرآلات ارزان استاندارد، با کیفیت و با ارگونومی بالا در بازار موجود است.

انواع شیرآلات

در دسته بندی انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، چه بر اساس کاربرد، کلاسیک یا اهرمی بودن و چه بر اساس محل نصب، می توانید قیمت شیرآلات از ارزان تا لوکس را بیابید.  این شیرآلات بهداشتی ممکن است استاندارد و یا غیر استاندارد باشد. پیچیدگی تصمیم گیری در زمینه خرید هماهنگ کردن قیمت انواع شیرآلات با بودجه مورد نظر، انتخاب مدل های استاندارد از میان آن ها و مطابقت دادن کارایی شیرآلات با کاربرد مورد نظر شماست. خیالتان راحت باشد که در میان انواع شیرآلات حتماً طرح های با کیفیت و استاندارد وجود دارد.

با پیشرفت تکنولوژی انواع شیرآلات به بازار عرضه شده است. انتخاب از میان انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به جنس، کیفیت، گارانتی، کاربرد مورد نظر شما و قیمت انواع شیرآلات بستگی دارد. هر از انواع شیرآلات اهرمی، کلاسیک، هوشمند (مانند شیرآلات چشمی و دیجیتال)، شیرآلات توکار، ترموستاتیک، پدالی و شیرآلات لمسی مکانیزم عملکرد منحصر به فرد و مزایا و معایب گوناگونی دارند.

تولیدکننده شیرآلات ارزان استاندارد

اگر به دنبال خرید شیرآلات ارزان استاندارد هستید و تا اینجای مقاله همراه ما بوده اید احتمالاً کیفیت شیرآلات ارزان در کنار قیمت شیرآلات اهرمی ارزان برای شما اهمیت دارد. یکی از تولیدکنندگان شیرآلات ارزان و لوکس با کیفیت شیرآلات کاویان است که از خلاق ترین و قدیمی ترین هاست. در میان شیرآلات ارزان کاویان مدل های خاص و انحصاری مانند تیدا و میشکا وجود دارد و اخیرا ست شیرآلات ارزان آراز در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران رونمایی شده است. در فروشگاه شیرآلات این برند دوست داشتنی می توانید قیمت شیرآلات و مشخصات فنی انواع مدل ها را مقایسه و از میان آن ها انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *