0

5 زبانی که آینده شما را می‌سازند!

آکادمی آموزش آنلاین زبان تیکا

دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم همواره در حال تغییر است. از جمله این تغییرات می‌توان به جهانی‌شدن ارتباطات اشاره کرد. باید مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنیم تا بتوانیم با آدم‌هایی در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنیم. پایه هر ارتباطی، زبان است؛ بنابراین ما وظیفه داریم در یادگیری زبان‌های مختلف بکوشیم. یادگیری زبان‌های مختلف، به طرز قابل‌توجهی در آینده شما تأثیرگذار است. برای مثال اگر به دنبال یک موقعیت شغلی بسیار مناسب هستید، توصیه می‌کنیم حداقل یک زبان جدید بیاموزید.

برای آن که زبانی را خوب یاد بگیریم، نیازمند گذراندن دوره‌های باکیفیت یا اصطلاحا یک کلاس زبان خوب هستیم. همان گونه که می‌دانید، آموزش زبان به طور گسترده‌ای رواج پیدا کرده و مؤسسات مختلفی در تلاش برای ارائه دوره‌های یادگیری زبان متفاوت و جذاب هستند. آکادمی آموزش آنلاین زبان تیکا، یکی از معدود مؤسساتی است که 14 زبان زنده دنیا در آن تدریس می‌شود. همچنین پس از پایان هر دوره آموزشی یک گواهی پایان دوره بسیار معتبر در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌گیرد. در این مقاله به معرفی 5 زبانی که آینده شما را می‌سازند، خواهیم پرداخت.

زبان‌های آینده‌ساز

زبان‌های آینده‌ساز

   1. زبان چینی

این موضوع نباید کسی را شوکه کند که چرا زبان چینی در صدر فهرست ماست. این زبان، زبان کشوری با 1.4 میلیارد نفر است. زبان چینی استاندارد همچنین یکی از شش زبان کاری سازمان ملل است که اهمیت آن را در مقیاس جهانی نشان می‌دهد.

چین هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین و پویاترین اقتصادهای روی زمین را دارد. تولید ناخالص داخلی آن معمولاً بین 6 تا 10 درصد هر  سال رشد می‌کند. حتی در سال 2020 (زمانی که همه اقتصادهای بزرگ با رکود شدید مواجه شدند)، اقتصاد این کشور 2.3٪ رشد یافت.

زبان چینی به دلیل داشتن 100000 حرف یا سمبل مختلف مشهور است، اما فقط حفظ حدود 2000 مورد از آنها لازم است تا بتوانید روان صحبت کنید. البته به‌خاطر سپردن 2000 سمبل نیز کار آسانی نیست. اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ زیرا آکادمی آموزش آنلاین زبان تیکا، با ارائه دوره‌های اصولی و باکیفیت توسط استادهای مجرب؛ یادگیری هر زبانی را آسان کرده است.

  2. زبان آلمانی

کشور آلمان به‌عنوان پنجمین اقتصاد برتر در جهان شناخته می‌شود؛ بنابراین یادگیری زبان آلمانی نیز می‌تواند موقعیت‌های تحصیلی و شغلی بسیاری را برایتان به ارمغان بیاورد. این کشور میزبان نمایشگاه‌های تجاری بزرگ در جهان است و همچنین دارای بیشترین مازاد تجاری است.

زبان آلمانی به دلیل دارابودن کلمات بسیار طولانی و سه جنسیت، معروف است. بااین‌حال، این زبان یکی از آسان‌ترین زبان‌ها برای یادگیری برای کسی است که زبان انگلیسی را به‌خوبی فراگرفته باشد. آموزش زبان آلمانی نیز در آکادمی آنلاین زبان تیکا، وجود دارد. دوره‌های تیکا هم به‌صورت خصوصی و هم به‌صورت جمعی برگزار می‌شود. شما با داشتن یک معلم خصوصی زبان می‌توانید زبان آلمانی را به بهترین نحو بیاموزید. علاوه بر آلمان، این زبان در اتریش، سوئیس، بلژیک، ایتالیا و برزیل صحبت می‌شود.

   3. زبان عربی

جدای از جذابیت بصری، زبان عربی پر از حقایق سرگرم‌کننده است که یادگیری آن را هیجان‌انگیز می‌کند. در املای کلمات آن حروف صدادار کوتاه حذف می‌شوند. زبان عربی یکی از زبان‌های کاری سازمان ملل است. این زبان، زبان رسمی 24 کشور است که در مجموع 350 میلیون گویشور بومی دارد و 270 میلیون نفر به‌عنوان زبان دوم از آن استفاده می‌کنند.

  4. زبان روسی

این زبان یکی از مهم‌ترین زبان‌ها در سطح جهانی است و در آینده نزدیک نیز همین‌گونه باقی می‌ماند. روسیه که یازدهمین اقتصاد بزرگ روی زمین را دارد، در طول قرن‌ها یک حوزه نفوذ قوی در شرق اروپا و آسیای مرکزی ایجاد کرده است. روسی یکی از زبان‌های کاری در سازمان ملل و یکی از زبان‌های اجباری در ایستگاه فضایی بین‌المللی در کنار زبان انگلیسی است.

زبان روسی نیز از جمله زبان‌هایی است که در آکادمی تیکا تدریس می‌شود. این زبان را می‌توانید به‌صورت خصوصی نیز یاد بگیرید. به این صورت که یک استاد خصوصی زبان در اختیار شما قرار داده می‌شود و تمامی مهارت‌های زبانی مختلف را به شما می‌آموزد.

  5. زبان کره‌ای

کره جنوبی چهاردهمین اقتصاد بزرگ روی کره زمین است و حدود 80 میلیون بومی زبان کره‌ای در سراسر جهان وجود دارد. این کشور فرهنگ بسیار غنی دارد. این کشور یکی از بهترین مقصدها برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری است. کره‌ای‌ها، انسان‌های بسیار منظم و سخت‌کوشی هستند و امکان پیشرفت در این کشور زیاد است. به‌این‌ترتیب اگر قصد مهاجرت دارید، بهتر است کره جنوبی و یادگیری زبان کره‌ای را نیز جز گزینه‌های خود قرار دهید.

در آموزشگاه آنلاین زبان تیکا، 14 زبان زنده دنیا تدریس می‌شود که زبان کره این یکی از آنها است. آموزش زبان در این مؤسسه هم به‌صورت گروهی و هم به‌صورت خصوصی انجام می‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوره‌های ترمیک برایتان خسته‌کننده است، توصیه می‌کنیم از دوره‌های خصوصی این مؤسسه استفاده نمایید.

درباره تیکا

درباره تیکا

تیکا، یک آکادمی آنلاین آموزش زبان است. تیکا، جز معدود مؤسساتی است که 14 زبان مختلف در آن تدریس می‌شوند. آموزش زبان در این مؤسسه هم به‌صورت گروهی و به‌صورت خصوصی در حال انجام است. پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که به دنبال دوره‌های فشرده هستند، انتخاب یک استاد خصوصی زبان یا به عبارتی شرکت در کلاس زبان خصوصی است.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد تیکا می‌توان به ارائه گواهی پایان دوره معتبر آن اشاره نمود. پس پایان هر دوره، می‌توانید درخواست دریافت گواهی پایان دوره خود را ثبت کنید. اعتبار این گواهی‌ها به‌اندازه‌ای است که حتی در سازمان‌های بین‌المللی نیز قابل‌قبول هستند.

سخن پایانی

همه زبان‌های ذکر شده در بالا شانس تقریباً برابری برای تبدیل‌شدن به زبان پیشرو در آینده دارند. اما یک چیز مسلم است که همه این زبان‌ها بخشی از زبان‌های آینده خواهند بود. فقط زمان مشخص خواهد کرد که کدام یک از این زبان‌ها در آینده، زبان غالب خواهد بود. هر زبانی که در آینده، زبان غالب دنیا شود، جای نگرانی نیست؛ زیرا تیم متخصص تیکا در کنار شما است.

هدف تیکا تنها کسب درآمد نیست؛ بلکه هدف این آکادمی آموزش اصولی زبان به زبان‌آموزان است. متأسفانه مؤسساتی وجود دارند که با سو استفاده از موقعیت آدم‌ها، به عناوین گوناگون از آنها هزینه‌های هنگفت دریافت می‌کنند. با تیکا خیالتان از بابت هزینه‌ها راحت باشد. با تیکا طعم واقعی یادگیری زبان را بچشید!

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *