0

کد تخفیف 40% قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت

دانلود رایگان قالب وودمارت دانشگاه وردپرس

اگر برای فروشگاه آنلاین خود نیازمند یک قالب مناسب فروشگاهی فارسی هستید، قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت می تواند بهترین گزینه باشد. اما این قالب چه ویژگی هایی داشته و چطور می توان به آن دسترسی داشت؟ در ادامه با قالب وودمارت یونی وودمارت بیشتر آشنا خواهیم شد و اطلاعات لازم درباره نحوه دسترسی به آن را بیان می کنیم.

بررسی مزایای استفاده از قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت

در صورت استفاده از قالب وودمارت برای وب سایت فروشگاهی خود، خرید اورجینال آن نیاز است. با این حال خرید از سایت های خارجی به سختی امکان پذیر بوده و مهمتر از همه قالب به زبان انگلیسی ارائه می شود. با این حال وب سایت هایی مانند یونی وودمارت این قالب را به صورت فارسی سازی شده برای کاربران آماده کرده اند تا امکان خرید و استفاده راحت تر باشد. در ادامه مهمترین مزایای استفاده از قالب وودمارت یونی وودمارت را بررسی می کنیم. در مورد مشکلات و معایب دانلود رایگان قالب وودمارت در سایت ایلنا، وردپرس باران، دانشگاه وردپرس فهرست کاملی منتشر شده است.

دارای 144 دموی اختصاصی

یونی وودمارت، به عنوان جامع ‌ترین منبع قالب وودمارت در ایران، 144 دموی اختصاصی را با زبان فارسی فراهم آورده است. قالب وودمارت راست چین شامل فایل اصلی پوسته، افزونه ‌های ضروری و هدیه ‌های پرمیوم، به همراه نصب آسان 144 دموی فارسی است.
دموهای فارسی این قالب به طور اختصاصی بازنگری و سازگاری با زبان فارسی دارند. این مجموعه شامل 72 دمو بر پایه صفحه‌ساز المنتور و 72 دمو مبتنی بر ویژوال کامپوزر است که نصب آن ها بسیار ساده در نظر گرفته شده است.
دموهای فارسی یونی وودمارت، به عنوان یک ابزار قدرتمند، برای راه ‌اندازی سایت در هر نوع موضوع و کسب ‌و کار آنلاین مناسب هستند. البته این امکان را فراهم می ‌کنند تا وب سایت شما با استفاده از این دموها به شکلی منحصر به فرد و حرفه‌ ای طراحی شود.

دارای 100 فونت فارسی اختصاصی

ویژگی 100 فونت فارسی اختصاصی یونی وودمارت به عنوان یک ابزار حیاتی در طراحی وب سایت ‌های فروشگاهی فارسی، امکان انتخاب از بین بهترین فونت های فارسی استاندارد وب را به شما می ‌دهد. این بسته به صورت کامل در تنظیمات قالب یونی وودمارت در دسترس است، بدون نیاز به دانش فنی و به سادگی از طریق پنل تنظیمات قالب، می ‌توانید فونت ‌های قالب را تغییر داده و ظاهر سایت خود را به سلیقه خود سفارشی کنید.
در مقایسه با سایر نسخه ‌های فارسی شده قالب Woodmart یونی وودمارت به عنوان مرجع قالب وودمارت در ایران، تنها پکیجی است که بیش از 100 فونت فارسی اختصاصی و استاندارد را به قالب اضافه کرده است. این فونت ‌ها به طور اصولی بر روی قالب نصب شده‌ اند و از تنوع زیادی برخوردارند. با تغییر فونت‌ ها از این پکیج، نه تنها به سفارشی کردن ظاهر وب سایت خود می ‌پردازید، بلکه همچنین این امکان را دارید که با انتخاب فونت مناسب، تجربه کاربری و خوانایی محتوای سایت را بهبود بخشید.

نصب آسان قالب یونی وودمارت

قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت

بسته نصبی آسان قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت راهی سریع و موثر برای ایجاد یک وبسایت حرفه‌ ای و کامل است. با این بسته، تنها با چند کلیک ساده، می ‌توانید یک وب سایت با طراحی پیش ‌نمایشی راه ‌اندازی کرده و از تمام امکانات آن بهره‌ مند شوید. این راهکار راه‌اندازی سریع سایت ‌ها بدون نیاز به تخصص طراحی وب فراهم می ‌کند.
فرآیند نصب بسیار ساده است: ابتدا فایل نصب آسان را بر روی هاست خود آپلود کنید، سپس فایل را اجرا نموده و با چند کلیک، سایت حرفه‌ ای شما در دو دقیقه آماده می ‌شود. این امکان به شما این اجازه را می ‌دهد که بدون زحمت و صرف وقت، یک وبسایت با طراحی شگفت ‌انگیز بدون نیاز به دانش عمیق در زمینه طراحی وب داشته باشید.

هدیه ویژه 20 افزونه پرمیوم

قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت دارای 20 افزونه پرمیوم است که به صورت هدیه برای آن در نظر گرفته شده است. از هدایای این بسته می توان به افزونه یوست سئو برای بهتر شدن سئوی سایت، افزونه کیف پول مشتری، افزونه سرعت راکت پرمیوم، افزونه تیکت پشتیبانی، فرم تماس، المان های تولید محتوای پیشرفته و صفحه ساز المنتور پرو می توان نام برد.

کد تخفیف قالب وودمارت راست چین سایت یونی وودمارت

کد تخفیف 40% قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت

استفاده از قالب وودمارت برای وب سایت های فروشگاهی ایرانی، مزایای بسیاری به همراه دارد که یونی وودمارت در این زمینه بهترین سایت برای خرید این قالب است. شما می توانید علاوه بر راست چین و فارسی بودن قالب از مزایای بسیار دیگری نیز با خرید از یونی وودمارت بهره ببرید.
کد تخفیف: topcopon
فرصت استفاده: به مدت محدود
https://uniwoodmart.ir/woodmart/
برچسب ها : قالب فروشگاهی وردپرس,قالب وردپرس,وردپرس,کسب و کار

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *