0

معرفی بهترین سایت خرید کتاب

بهترین سایت خرید کتاب

بسیاری معتقد هستند که کتاب می‌تواند بهترین دوست و رفیق ما در اوقات فراغت باشد؛ درواقع فرقی نمی‌کند به دنبال کسب مهارت جدید هستید یا می‌خواهید غرق در یک دنیای خیالی با داستانی گیرا و درگیر کننده شوید، حتما کتابی برایتان وجود دارد که نباید خواندن آن را از دست بدهید. با این حال ممکن است برایتان سوالی پیش آید که بهترین سایت خرید کتاب کدام است و از کجا می‌توان با خیال آسوده نسبت به خرید آنلاین کتاب اقدام کرد؟

در مقاله معرفی بهترین سایت خرید کتاب می‌خواهیم به بهترین سایت کتاب فروشی در ایران اشاره کنیم که نه تنها قیمت مناسبی ارائه می‌دهند؛ بلکه آرشیو نسبتا بزرگی نیز از کتب جدید و قدیم دارند. در صورتی که به دنبال خرید آنلاین کتاب هستید پیشنهاد می‌دهیم تا انتهای مقاله همراه با ما باشید و سری نیز به سایت‌هایی بزنید که معرفی خواهیم کرد.

فهرست بهترین سایت خرید کتاب در ایران

در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین سایت خرید کتاب را به شما معرفی کنیم که هر یک از نکات مثبت فراوانی برخوردارند و می‌توانند تجربه یک خرید خوب را برایتان رقم بزنند.

فروشگاه کتاب فیدیبو

فیدیبو یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه آنلاین کتاب است که از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را شروع کرد. شما می‌توانید از آرشیو بزرگی که فیدیبو دارد نسبت به خرید آنلاین کتاب اقدام کنید. هر کتابی در این پلتفرم دارای صفحه‌ای مخصوص به خود است که اطلاعات جامعی از آن ارائه می‌شود. شما می‌توانید با خواندن این صفحه به خلاصه‌ای از کتاب مدنظرتان یا سرفصل‌های آن دسترسی داشته باشید. همچنین اگر علاقه‌مند هستید که در هر جا و هر لحظه نسبت به خرید کتاب اقدام کنید، فیدیبو اپلیکیشنی را ارائه داده که خرید محصولات مدنظر را به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر می‌سازد. شما علاوه بر امکان سفارش آنلاین کتاب می‌توانید نسبت به خرید کتاب‌های صوتی یا پادکست نیز اقدام کنید. پیشنهاد می‌دهیم قبل از هر سایت دیگری، سری به سایت یا اپلیکیشن این پلتفرم بزنید و از دسترسی به آرشیو بزرگ فیدیبو لذت ببرید.

خرید کتاب با کد تخفیف فیدیبو

فروشگاه کتاب شهر کتاب آنلاین

بهترین سایت معرفی کتاب

فرقی نمی‌کند به دنبال خرید یک رمان هستید یا می‌خواهید خرید آنلاین کتاب درسی را تجربه کنید؛ شهر کتاب حتما در آرشیو خود محصولی متناسب با نیازتان خواهد داشت. این فروشگاه علاوه بر فروش انواع و اقسام کتاب از نویسندگان معروف ایرانی و خارجی، اقلام دیگری نیز برای ارائه دارد که می‌توان به محصولات دیداری و شنیداری در حوزه‌های مختلف ازجمله موسیقی و فیلم اشاره کرد. البته شما می‌توانید در کنار اقدام به خرید اینترنتی کتاب در این پلتفرم از دسته‌بندی نوشت ابزار آن نیز دیدن کنید که محصولات جذابی دارد.

پلتفرم شهر کتاب آرشیوی با بیش از ۲۵۰ هزار کتاب و محصولات فرهنگی دارد که یعنی تا دسترسی به این آرشیو و افزودنشان به سبد خرید تنها چند کلیک فاصله دارید. شما می‌توانید با خیال آسوده از این پلتفرم خریداری کرده و درب منزلتان تحویل بگیرید. نکته جالبی که در مورد این فروشگاه وجود دارد ارسال محصولات آن نه تنها به سراسر ایران، بلکه نقاط مختلف جهان است. درواقع فرقی نمی‌کند از کجای دنیا اقدام به سفارش می‌کنید، فروشگاه شهر کتاب فرصتی را برایتان فراهم کرده تا بتوانید با خرید آنلاین کتاب مورد علاقه‌تان آن‌ها را در هر نقطه از جهان که باشید، دریافت کنید. نکات مثبت ذکر شده باعث شده‌اند تا فروشگاه شهر کتاب در فهرست بهترین سایت خرید کتاب به‌صورت آنلاین قرار گیرد.

خرید کتاب با کد تخفیف شهر کتاب آنلاین

فروشگاه کتاب طاقچه

سایت خرید آنلاین کتاب

در صورتی که به دنبال بهترین سایت معرفی کتاب هستید پیشنهاد می‌دهیم به سادگی از کنار طاقچه نگذرید. این سایت آرشیوی از بهترین آثار جدید و قدیمی دنیا دارد که می‌توان در این آرشیو به آثار نویسندگان ایرانی و خارجی اشاره کرد. آنچه باعث می‌شود طاقچه را در میان فهرست بهترین سایت خرید کتاب قرار دهیم پوشش سلایق مختلف است. درواقع فرقی نمی‌کند به دنبال چه کتابی هستید، طاقچه برایتان نسخه‌های چاپی، الکترونیکی یا کتاب‌های صوتی در ژانرهای مختلف دارد که اجازه می‌دهند از خواندن یا گوش دادن به این محتویات لذت ببرید و تجربه بسیار خوبی کسب کنید.

طاقچه به مشتریان خود اهمیت فراوانی می‌دهد. به همین منظور همیشه دقت می‌کند کتاب‌ها در بهترین شکل و طراحی به دست مشتریان برسند و از کاغذ و چاپ مرغوبی برخوردار باشند. با این حساب فرقی نمی‌کند که می‌خواهید از در دست گرفتن و حس نسخه فیزیکی کتاب موردعلاقه‌تان در دستانتان لذت ببرید یا به خواندن کتاب در دستگاه‌های دیجیتالی بسنده می‌کنید، طاقچه همیشه آثار متنوع و جذابی را برایتان در آرشیو خود دارد تا کتاب‌های مورد علاقه خود را خریده و از خواندنشان لذت ببرید. پلتفرم طاقچه از اپلیکیشن جذابی نیز برخوردار است که سرعت بسیار بالایی در اجرا دارد و امکانات متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

خرید کتاب با کد تخفیف طاقچه

فروشگاه کتاب ۳۰ بوک

در میان فروشگاه‌های آنلاین کتاب، اگر به دنبال سایت معرفی کتاب می‌گردید که آثار متنوعی را نیز در اختیارتان قرار دهد پیشنهاد می‌دهیم نیم نگاهی نیز به فروشگاه کتاب ۳۰ بوک داشته باشید. این فروشگاه آرشیوی با بیش از ۱۳۰ هزار کتاب دارد که هر روز نیز به تعداد محصولات آن اضافه می‌شود. این پلتفرم در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد تا بتواند یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش آنلاین کتاب باشد. شما می‌توانید از دسته‌بندی‌های متنوع این فروشگاه برای مثال به سراغ کتاب‌های علمی تخیلی، کودک، سلامت، رمان، داستان و موارد دیگر رفته و با آثار جذابی مواجه شوید که اتفاقا قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

۳۰ بوک در ارائه تخفیف دست و دلباز عمل می‌کند و همواره محصولات جذابی را در این فروشگاه آنلاین کتاب می‌توان یافت که تخفیف‌های شگفت انگیزی دارند و می‌توان با پرداخت به مراتب کمتر نسبت به سایت‌های دیگر اقدام به خرید این آثار کرد. شما می‌توانید در میان دسته‌بندی‌ها به سراغ محبوب‌ترین آثار نیز بروید. این دسته‌بندی به شما کتاب‌ها و آثاری را معرفی می‌کند که مورد استقبال گسترده کاربران دیگر قرار گرفته‌اند از پرفروش‌ترین محصولات محسوب می‌شوند. با این حساب اگر فکر می‌کنید کتابی نمانده که آن را نخوانده باشید و به دنبال آثار جدیدی از نویسندگان معروف و محبوب در جهان می‌گردید پیشنهاد می‌دهیم سری به سایت ۳۰ بوک بزنید تا آرشیو بزرگ آن شما را غافل‌گیر کند.

خرید کتاب با کد تخفیف 30 بوک

کد تخفیف کتاب فروشی های آنلاین را از کجا به دست آوریم؟

در حال حاضر سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی برای فروش کتاب به‌صورت آنلاین وجود دارد که برخی از بهترین سایت خرید کتاب را در بالا معرفی کردیم؛ با این حال ممکن است از خود بپرسید که آیا روشی برای خرید ارزان‌تر این کتاب‌ها وجود دارد یا خیر؟ در جواب به این سوال باید بگوییم بله. شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن کد تخفیف کتاب فروشی مدنظرتان، خریدی مقرون به صرفه‌تر داشته باشید. دسترسی به این کد تخفیف نیز بسیار ساده است. شما تنها باید به سایت تاپ کوپن مراجعه کرده و سپس به صفحه فروشگاه مدنظرتان بروید.

در صفحه فروشگاه مدنظرتان فهرستی بلند بالا از کد تخفیف و آفر ویژه قرار دارد که می‌توانید با کپی کردن کد تخفیف مدنظر به سایت فروشگاه آنلاین رفته و سپس در زمان تکمیل مراحل خرید، کد تخفیف را وارد کنید. با انجام این کار می‌توانید مبلغ کمتری را بابت خرید کتاب یا محصولات مورد نظرتان پرداخت کرده و درواقع خریدی مقرون به صرفه‌تر داشته باشید. همچنین می‌توانید با عضویت در بخش خبرنامه تاپ کوپن در میان کسانی قرار بگیرید که زودتر از دیگران نسبت به انتشار کد تخفیف جدید آگاه می‌شوند و شانس بیشتری برای تجربه یک خرید مقرون به صرفه دارند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *