0

همه چیز درباره فروشگاه حضوری دیجی کالا؛ خرید متفاوت از شعبه‌های فیزیکی

فروشگاه حضوری دیجی کالا

شما فروشگاه حضوری دیجی کالا را می‌شناسید؟ تفاوتی ندارد که از طرفداران پر و پا قرص خرید اینترنتی باشید و یا تنها گاهی کالاهای مورد نیاز خود را به شکل غیرحضوری خریداری می‌کنید. در هر صورت احتمالا برای یک بار هم که شده تجربه خرید از دیجی کالا را داشته‌اید.
دیجی کالا را می‌توان به عنوان شناخته‌شده‌ترین فروشگاه آنلاین در ایران به شمار آورد که در آن از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد برای فروش وجود دارد. افرادی که با خرید اینترنتی مشکلی ندارند می‌توانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را به شکل آنلاین خریداری کنند، اما دیجی کالا طرفداران خرید حضوری را نیز از یاد نبرده است. به همین دلیل نیز بیش از یک سال است که شاهد افتتاح اولین فروشگاه حضوری دیجی کالا در استان تهران هستیم که عرضه‌کننده محصولات دیجیتال و الکترونیکی می‌باشد.
در این مقاله همراه ما باشید تا همه چیز را در رابطه با فروشگاه فیزیکی دیجی ‌کالا بررسی کنیم.

فروشگاه حضوری دیجی کالا کجاست؟

فروشگاه حضوری دیجی کالا کجاست؟

وقتی صحبت از فروش حضوری سایت دیجی کالا می‌شود، اولین سوالی که به ذهن می‌رسد این است که آدرس فروشگاه حضوری دیجی کالا کجاست و ساعت کاری آن به چه شکل می‌باشد؟
دیجی کالا بیش از یک سال پیش فروشگاه حضوری یا فیزیکی خود را در طبقه همکف مجتمع تجاری رویال واقع در منطقه سعادت ‌آباد تهران افتتاح کرد. تفاوت این فروشگاه با دیگر فروشگاه‌های حضوری در این است که فروشگاه حضوری دیجی‌کالا ترکیبی از خرید آنلاین و فیزیکی است که سبب جلب رضایت تمامی خریداران اعم از علاقمندان به خرید آنلاین و طرفداران خرید حضوری می‌شود.
ساعت کاری فروشگاه حضوری دیجی کالا نیز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌باشد.

چرا دیجی کالا وارد بازار فروشگاه حضوری شد؟

افتتاح فروشگاه فیزیکی دیجی کالا این پرسش‌ را در ذهن مخاطب ایجاد کرد که چرا فروشگاه آنلاین موفقی مانند دیجی کالا باید به بازار فروشگاه‌های حضوری وارد شود. از جمله دلایل این امر موارد زیر است:

اعتماد و اعتبار بیشتر

اولین عاملی که فکر تاسیس فروشگاه حضوری دیجی‌کالا را در ذهن مدیران این سایت ایجاد کرد، افزایش اعتماد خریداران است.
مردم ایران به ویژه جمعیت بزرگسال و میانسال هنوز گارد خاصی نسبت به خرید اینترنتی کالا به ویژه خرید کالاهای دیجیتال دارند. این افراد هنوز اعتماد کافی به فروشگاه‌های آنلاین را نداشته و هنوز هم خرید حضوری را ترجیح می‌دهند. پس دیجی کالا با افتتاح یک فروشگاه حضوری اعتماد خریداران را جلب کرد.

تجربه محصول

طبق صحبت‌های مدیرعامل دیجی کالا، از دیگر دلایلی که سبب شد دیجی کالا وارد فضای فروشگاه‌های حضوری شود این بود که مردم تمایل به تجربه لمس کالاها را دارند. افراد زیادی هستند که دوست دارند پیش از خرید یک کالا آن را به شکل فیزیکی و واقعی بررسی کرده و در مواردی مانند خرید گوشی موبایل یا لپ ‌تاپ حتی کالای مد نظر را تست کنند.
تجربه لمس یک محصول پیش از خرید می‌تواند سبب افزایش اعتماد به کیفیت و اصالت محصول نیز شود.

نیاز خریداران به خرید حضوری

سومین عاملی که سبب تاسیس فروشگاه فیزیکی دیجی کالا شد نیاز خریداران به خرید حضوری بود که این امر دو عامل ذکر شده در بالا را نیز دربرمی‌گیرد. خریداران زیادی اعم از افراد جوان یا پیر هستند که نمی‌توانند به خوبی با خرید آنلاین ارتباط برقرار کرده و ترجیح می‌دهند خرید خود را به شکل حضوری انجام دهند.
برای این افراد بیش از آن که امکان بررسی و مقایسه محصولات و انتخاب از بین میلیون‌ها محصول اهمیت داشته باشد، لمس محصول و مشاهده و آزمودن آن از نزدیک مهم‌ است. این امر نیز دلیل دیگری برای افتتاح فروشگاه حضوری دیجی‌کالا شد.

تجربه خرید در فروشگاه حضوری دیجی کالا

تجربه خرید فیزیکی از دیجی کالا

تجربه خرید از فروشگاه حضوری دیجی کالا می‌تواند تجربه شگفت‌انگیزی باشد. تصور کنید فضایی در اختیار شما قرار گیرد که می‌توانید در عین بهره‌بندی از مزایای خرید اینترنتی از دیجی کالا، محصول مورد نظر خود را به شکل فیزیکی نیز مورد بررسی قرار دهید.
زمانی که شما خود را به مجتمع تجاری رویال برسانید، در طبقه همکف می‌توانید درب‌های ورود به فضای فروشگاه دیجی کالا را مشاهده کنید. محصولات فروشگاه حضوری دیجی کالا شامل محصولات دیجیتال می‌شود که پس از ورود به فضای فروشگاه با بخش‌بندی گوناگون آن مواجه می‌شوید.

اتاق موبایل

در فروشگاه فیزیکی دیجی کالا سه اتاق کوچک تحت عنوان اتاق موبایل، اتاق صدا و اتاق بازی تعبیه شده است. در قسمت اتاق موبایل گوشی‌های مختلف بر روی میزهای U شکل قرار گرفته و در مقابل آن‌ها نمایشگرهای بزرگ تعبیه شده است.
شما با برداشتن هر موبایل از روی میز می‌توانید اطلاعات مربوط به آن اعم از ویژگی‌های فیزیکی، نرم‌افزاری و قیمت آن را بر روی نمایشگر مشاهده کنید. همچنین امکان مقایسه گوشی‌های مختلف در این بخش وجود دارد.

اتاق صدا

در اتاقک صدا شما می‌توانید با حرکات مختلف دست ریتم‌های مختلفی را تولید کرده و با ایجاد صداهای مختلف رنگ‌بندی RGB فضا را تغییر دهید. امکان تست انواع هدفون و اسپیکر نیز در این اتاق وجود دارد.

اتاق بازی

سومین اتاق مجموعه مربوط به اتاق بازی است. در این اتاق کنسول‌های بازی مختلف مانند ایکس باکس سری S و سری X، پلی استیشن 5 و PC قرار داده شده است که کاربران می‌تواند تجربه گیمینگ داشته باشند.
از هر یک از این اتاقک‌ها که خارج می‌شوید دنیایی از محصولات دیجیتال را در مقابل خود می‌بینید که می‌توانید پس از بررسی تست و مشاوره گرفتن از کارشناسان، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.
در فروشگاه میزهای بزرگی قرار داده شده است که انواع گوشی‌های موبایل، انواع لپ‌ تاپ، کامپیوتر All In One و انواع مانیتور روی آن‌ها قرار گرفته است تا افراد بتوانند ابتدا با هر دستگاه کار کرده و سپس اقدام به خرید کنند.
از دیگر کالاهای موجود در فروشگاه حضوری دیجی کالا می‌توان اکسسوری‌هایی مانند گارد، گلس، اسپیکر، هدفون، هندزفری، ایرپاد، انواع هارد اکسترنال و… از برندهای معتبر را نام برد.
در نهایت افراد می‌توانند با کارشناسان فروش به شکل حضوری مشاوره داشته و خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

تفاوت‌های خرید آنلاین و حضوری در دیجی کالا

تفاوت‌های خرید آنلاین و حضوری در دیجی کالا

خرید حضوری و آنلاین چه از فروشگاه دیجی کالا و چه از هر فروشگاه دیگری مزایا و معایب مربوط به خود را دارد. از جمله مزیت‌های خرید از فروشگاه حضوری دیجی کالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان بررسی محصول از نزدیک

در فروشگاه فیزیکی دیجی کالا پیش از خرید هر کالا می‌توانید آن را به شکل ظاهری بررسی کرده و با محصول مورد نظر خود کار کنید. به این ترتیب می‌توانید مطمئن‌تر خرید کنید.

امکان دریافت مشاوره تخصصی

در فروشگاه حضوری متخصصین و کارشناسان فروش حضور دارند که شما می‌توانید تمامی سوالات خود در رابطه با کالای مورد نظر خود را از آنان بپرسید. همچنین این افراد می‌تواند به شما در انتخاب محصول مناسب‌تر کمک کنند.

امکان خرید سریع

از آن‌جایی که در فروشگاه دیجی کالا برای ثبت سفارش و همچنین پرداخت باید به سراغ کیوسک‌های دیجیتالی رفت، سرعت ثبت سفارش و پرداخت بالاتر خواهد بود.

امکان تحویل سریع کالا

در خریدهای آنلاین پس از ثبت سفارش با توجه به شهر مقصد بین یک تا چند روز زمان می‌برد تا کالا به دست شما برسد، اما زمانی که خرید شما به شکل حضوری انجام شود، شما می‌توانید محصول خود را پس از پرداخت هزینه دریافت کنید.
علی‌رغم تمامی مزایای ذکر شده برای خرید فیزیکی از دیجی کالا، این امر معایبی نیز نسبت به خرید آنلاین دارد. خرید حضوری نیازمند صرف زمان بیشتری بوده و مشکلات مربوط به رفت و آمد را به همراه دارد.
همچنین برای خرید حضوری باید در مدت زمان مشخصی (از 10 صبح تا 10 شب) اقدام به خرید کرد. این در حالیست که در خرید آنلاین در هر زمان از شبانه روز امکان خرید وجود دارد. در ضمن در خرید آنلاین شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را از میان میلیون‌ها کالای متنوع انتخاب کرده و دستتان برای مقایسه کالاها نیز بازتر است.

کد تخفیف فروشگاه حضوری دیجی کالا

تخفیف‌ها و جشنواره‌ها در فروشگاه فیزیکی دیجی کالا

تخفیفات و جشنواره‌های دیجی کالا تنها مختص به سایت دیجی کالا نبوده و شامل فروشگاه حضوری نیز می‌شود. فروشگاه فیزیکی دیجی کالا تاکنون چندین بار جشنواره‌هایی را تحت عنوان شگفت فروشگاه حضوری برگزار کرده که در طی آن در هر روز چند کالای دیجیتال شامل تخفیف می‌شوند.
همچنین از آنجایی که در فروشگاه حضوری می‌توان به کالاهایی که از تخفیفات روزهای گذشته باقی مانده نیز دسترسی داشت، امکان خرید کالاهای تخفیف‌دار روزهای گذشته نیز با همان قیمت شگفت‌انگیز وجود دارد.
علاوه بر آن امکان استفاده از کوپن‌های تخفیفی نیز در فروشگاه حضوری وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید کد تخفیف دیجی کالا را از سایت تاپ کوپن دریافت کرده و سپس در هنگام انجام پرداخت در کیوسک‌های دیجیتال واقع در فروشگاه حضوری، کد را وارد کنید. به این ترتیب می‌توانید کالای خود را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

فروشگاه حضوری دیجی کالا در شهرهای مختلف

در حال حاضر ما تنها شاهد افتتاح فروشگاه حضوری در تهران هستیم و فعلا این فروشگاه در شهرهای دیگر افتتاح نشده است. البته مراکز تحویل حضوری کالا در شهرهای مشهد، نوشهر، بندرعباس، بابل، ساری و قم وجود دارد.
امید داریم که در چند سال آینده شاهد افتتاح فروشگاه حضوری دیجی کالا مشهد، فروشگاه حضوری دیجی کالا شیراز، فروشگاه حضوری دیجی کالا اصفهان و فروشگاه حضوری دیجی کالا تبریز باشیم.

تخفیف‌ها و خرید قسطی در فروشگاه حضوری دیجی کالا

یکی از ویژگی‌هایی که سبب شده فروشگاه حضوری این غول بازار اینترنتی مورد استقبال افراد قرار گیرد، امکان خرید قسطی از آن است. در واقع همانطور که در هنگام خرید آنلاین می‌توان از دیجی پی برای خرید اعتباری یا همان قسطی استفاده کرد، امکان خرید قسطی از فروشگاه حضوری نیز با استفاده از دیجی پی وجود دارد. در این امر نیازی به ارائه سفته، چک و ضامن خرید نمی باشد. خریداران می‌توانند اقساط خود را از یک ماه پس از خرید پرداخت نمایند.

برای مطالعه مطالب بیشتر در رابطه با خرید اعتباری کلیک کنید : صفر تا ۱۰۰ خرید اعتباری دیجی کالا
شما هم از تجربیات خرید خود از دیجی کالا برای ما بنویسید. آیا تا به حال خرید حضوری انجام داده‌اید؟ به نظرتان بهترین مزیت خرید حضوری چیست؟ دیدگاه‌تان را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر این مطلب برای شما مفید بود، آن را برای آشنایان خود بفرستید.

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *