Header

جستجو

برند

فقط کالاهای موجود
فقط کالاهای اصل
فقط تخفیف دار
کالایی یافت نشد. روزانه در تیمچه بیش از 1000 کالای جدید اضافه می‌شود. دوباره به تیمچه سر بزن!

    خواروبار در فروشگاه اینترنتی تیمچه

    خرید اینترنتی خواروبار و به عبارتی کالاهای اساسی منزل، حالا دیگر نه تنها تبدیل به فرهنگی رایج شده بلکه نیازی است که باید در زندگی شلوغ امروزی به آن پاسخ داده شود. تیمچه، به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی همه‌چیزفروش، پلتفرم خود را برای پاسخگویی به این نیاز مشتریان هم فراهم کرده است و فروشندگان مختلف در بستر مارکت‌پلیس این فروشگاه قادرند کالاهای سوپرمارکتی را برای فروش عرضه کنند.

    دسته‌بندی‌ خواروبار در تیمچه شامل کالاهای اساسی مثل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی و پاستا و... از برندهای شناخته‌شده‌ای مثل طبیعت، فامیلا، بهروز، بیژن، برتر و...، نوشیدنی‌هایی مثل چای، قهوه، آبمیوه‌های طبیعی، شربت و...، انواع کنسرو و غذای آماده، مواد دسر و شیرینی‌پزی، تنقلات، آجیل و خشکبار و ملزومات صبحانه است.

    به این ترتیب خرید کالاهایی مثل تن ماهی و نودل و غذاهای آماده از برندهای متنوع مثل شیلانه، الیت، تحفه، تاپسی و... از طریق فروشگاه تیمچه به‌راحتی انجام می‌شود و برای پذیرایی از دوستانتان در خانه می‌توانید روی تیمچه حساب کنید تا چای، قهوه، شربت و مواد لازم برای شیرینی‌پزی را از برندهای محبوبتان مثل چای احمد، شهرزاد، نستله، کلاسنو و... تهیه کنید. یا اگر به تنقلات علاقه دارید، چیپس و پفک، اسنک و کالاهایی از این دست را از برندهایی مثل مزمز و چی‌توز و... در تیمچه می‌توانید پیدا کرده و با سرویس ارسال سریع در زودترین زمان دریافت کنید.

    نمایش بیشتر