0

بازی اپکس بهتره یا بازی فورتنایت؟

امروز به سراغ مقایسه دو بازی نسل جدید اپکس لجند و فورتنایت آمده ایم که نسل جدیدی از بتل رویال را به نمایش گذاشته اند. تفاوت های زیادی میان این دو بازی وجود دارد که در سبک و استایل بازی خلاصه می شوند.

فورتنایت چگونه در بتل رویال ظاهر شد؟

فورتنایت را می توانیم تغییر دهنده سبک بتل رویال نام گذاری کنیم زیرا زمانی که این بازی منتشر شد بتل رویال را با ایده های جدیدی به دنیا معرفی کرد. بازی فورتنایت دارای استایل خاصی بود که باعث می شد کاربران به شدت به آن علاقمند شوند یا از آن متنفر باشند. بازی فورتنایت به دلیل قرارداد هایی که با شرکت های مختلف دارد توانست با جزئیات جذاب تری کاربران خود را تحت تاثیر قرار دهد. جزئیاتی همچون اسکین های بازی که شما را سرگرم می کنند. فورتنایت یک بازی بتل رویال فانتزی است که با اسکین های بامزه و معروف همچون مرد عنکبوتی توانست جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد. سبک بازی فورتنایت هم کاملا متفاوت با دیگر بازی ها بود زیرا کل استایل بتل رویال تغییر پیدا کرده بود و کاربر حس بازی های قدیمی را در این بازی دریافت نمی کرد.

پس از انتشار فورتنایت تمامی استریمر های معروف بازی های شوتینگ حیطه فعالیت خود را به فورتنایت منتقل کردند تا بازدید های بیشتری دریافت کنند. سطح رقابت در فورتنایت بسیار بالا بود و به همین دلیل افرادی هم حضور داشتند که به فکر استفاده از چیت فورتنایت افتادند. در هر بازی چیتر وجود دارد و فورتنایت هم شامل این بازی ها شد.

اپکس لجند اولین بازی نسل جدید بتل رویال

در سمت دیگر اپکس لجند توانست نسل جدید تری از بتل رویال را بعد از فورتنایت به دنیا معرفی کند. اپکس لجند هم همانند فورتنایت از دنیای فانتزی برخوردار است که با مدرنیته تلفیق شده و باعث می شود که شما حس کنید در زمان آینده در حال مبارزه هستید. اپکس لجند یک بازی کامل است که شما هم توانید مولتی بازی کنید هم می توانید همراه با دوستان خود بتل رویال بازی کنید. گیم اپکس در دو سبک اول شخص و سوم شخص معرفی شد که این بازی را کامل تر می کرد و گزینه های زیادی را روی میز کاربر در معرض انتخاب می گذاشت.

بازی اپکس همچنان یکی از انتخاب های اول کاربران آنلاین برای بتل رویال است ودلیل آن هم مپ بسیار زیبای آن و سبک بازی آن است که شما را کاملا از دنیای فورتنایت و کالاف دیوتی دور می کند.

کدام بازی بهتر است؟

هر بازی ویژگی های مثبت خود را دارد و شما نمی توانید بگویید که کدام بازی بهتر است زیرا هر دوی این بازی ها کامل هستند و هیچگونه مشکلی ندارند. همانند فورتنایت در بازی اپکس هم افرادی اقدام به استفاده از چیت اپکس می کنند. هر دو بازی دنیایی متفاوت دارند که باعث می شود انتخاب شما متکی به سلیقه شما باشد. اگر واقعا یک گیمر باشید شما با بازی خود ارتباط برقرار می کنید و خود را واقعا درون بازی تصور می کنید پس همه چیز بستگی به شما دارد. بنده به شخصه با بازی های سری کالاف دیوتی همچون وارزون حس ارتباط بهتری دارم و انتخاب اول من برای بازی کردن همیشه کالاف دیوتی است پس شما هم باید این موضوع را با خود مطرح کنید که واقعا به کدام بازی حس بهتری دارید. اگر نیاز داشتید چیت هر کدام از این بازی ها را دریافت کنید فقط کافیست به سایت اول گیم که مرجع چیت بازی ها می باشد مراجعه کنید.

تفاوت های میان این دو بازی چیست؟

تفاوت های بسیار زیادی میان این دوبازی وجود دارد که باعث می شود انتخاب بین این دو بازی بسیار ساده شود. هرچقدر که تفاوت ها زیاد شود شما راحت تر متوجه می شوید که کدام بازی مورد علاقه شما است.

1. شوتینگ

سیستم شلیک کردن در این دو بازی کاملا متفاوت از هم دیگر است. در فورتنایت شما می توانید فاصله های زیادی را بدون هدف گرفتن شلیک کنید و دشمن خود را بکشید ولی در بازی اپکس شما نیاز به هدف گرفتن دارید تا گلوله های شما دقت لازم را داشته باشند. میزان صدمه ای که گلوله ها در فورتنایت وارد می کنند نسبت به اپکس لجند بالاتر است و باعث می شود تا شما زود تر دشمن خود را از بین ببرید و یا زود تر بمیرید اما در اپکس شما به دلیل شیلد هایی که استفاده می کنید نیاز به گلوله های زیادی دارید تا دشمن خود را بکشید و در کل مبارزه شما طولانی تر خواهد بود.

2. مپ

مپ بازی فورتنایت بسیار فانتزی است و همانند یک انیمیشن ساخته شده است. مپ فورتنایت دارای استراتژی های زیادی نیست زیرا کل این بازی روی مبارزه ساخته شده است و شما در هر موقعیتی که باشید توانایی مبارزه را دارید. در طرف مقابل در بازی اپکس شما یک مپ مدرن همراه با ساختمان های مدرن مشاهده می کنید که با طبیعت تلفیق شده اند و یک بازی مدرن و در عین حال مشابه با طبیعت ساخته شده است. در بازی اپکس استراتژی بسیار مهم است و مبارزه ها تا حد زیادی به موقعیت شما بستگی دارد.

3. سرور های بازی

هر دو بازی از سرور های قوی برخوردار هستند و لگ و گیر در آنها مشاهده نمی شود. پینگ شما در بازی فورتنایت بستگی به سروری که انتخاب می کنید دارد که شامل اروپا، آسیا و آمریکا است که به انتخاب شما بازی شروع به پیدا کردن یک بتل رویال برای شما می کند. در بازی اپکس سیستم پینگ بسیار عالی است به طوری که شما با پینگ 200 هم می توانید بدون مشکل بازی کنید و سرور هایی بدون لگ دارد.

4. سطح رقابتی

رقابت در اپکس بسیار جذاب تر است زیرا سیستم رنک این بازی بسیار سخت است و شما برای اینکه به سطح های بالاتر برسید باید بازی های بسیار سختی را برنده شوید. بسیاری از افراد به دلیل اینکه حرفه ای نیستند تا ماه ها در یک سطح ثابت باقی می مانند و نمی توانند پیشرفت کنند. در بازی فورتنایت سطح رقابت مناسب است و شما در هر بتل رویال به راحتی به چالش کشیده می شوید و بازی را به راحتی برنده نمی شوید.

5. سیستم مورد نیاز

سیستم عامل مورد نیاز برای بازی کردن در اپکس و فورتنایت تقریبا مشابه است و شما نیاز به یک سیستم متوسط رو به بالا دارید تا بتوانید به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی بازی کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *